alkoholisert Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Jeg har hatt hovne mandler i snart én uke, så lurer på hvor lenge det her varer? Haha, jeg er så utrolig sulten! Men har drukket masse te og vann, så dehydrert blir jeg ikke! Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 1-3 uker er ikke unormalt. Er man veldig plaget kan det ta enda lenger, men da er det vanligvis ikke like ubehagelig hele tiden. Jeg sleit veldig med hovne mandler i ungdomsåra(4-6ganger i året), men vokste det av meg når jeg passerte ca23år. Lenke til kommentar
alkoholisert Skrevet 9. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2014 1-3 uker er ikke unormalt. Er man veldig plaget kan det ta enda lenger, men da er det vanligvis ikke like ubehagelig hele tiden. Jeg sleit veldig med hovne mandler i ungdomsåra(4-6ganger i året), men vokste det av meg når jeg passerte ca23år. Tusen takk for svar! Det begynte smått forrige uke (lørdag), og da klarte jeg fint å spise helt frem til tirsdags kveld denne uken. Og siden det har jeg levd på vann, appelsinjuice, is og suppe! Du vet ikke tilfeldigvis hva som kan senke hevelsen? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Ingenting som jeg veit om. På meg så var det minst plagsomt midt på dagen og værst om morgenen og kvelden. Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Skulle plagene bli ekstreme / det varer vesentlig lenger enn 3 uker i strekk ville jeg tatt en tur til fastlegen. Lenke til kommentar
alkoholisert Skrevet 10. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2014 Skulle plagene bli ekstreme / det varer vesentlig lenger enn 3 uker i strekk ville jeg tatt en tur til fastlegen. Fikk beskjed av legen i dag om at jeg har fått kyssesyken. Jippi.. Jeg skal ned til han i morgen for å sjekke mandlene uansett, for han sa han ville se på de. De hindrer meg jo i å svelge mat! Heldigvis så har "smertene" gått ned nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå