AnonymDiskusjon Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Jeg veier 68 kilo og jeg er kraftigt bygd. Det som jeg synest er slitsommt er at samboeren hele tiden sier at jeg bør slanke meg. Han sier at jeg ikke er pen nok i hans øyne og at jeg bør trene mer sånn at jeg får den perfekte kroppen som han liker på damer. Dette har tært veldig mye på selvtilliten min. Når jeg ser meg i speilet synest jeg at jeg ser stygg ut. Han sier at visst vi skal holde i lag så må jeg gå ned minst ti kilo. Så bør jeg bruke eneri på å slanke meg?. Jeg trener mer en nødvendigt og jeg spieser mindre en jeg burde. Anonymous poster hash: e4f37...f93 Lenke til kommentar
Populært innlegg Kleivis Skrevet 8. februar 2014 Populært innlegg Del Skrevet 8. februar 2014 Du bør få deg ny type. 58 Lenke til kommentar
Tormedspikeren Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Det som ihvertfall er sikkert, er at du først bør slå opp med typen. Deretter kan du avgjøre selv om du ønsker å slanke deg eller ikke. 7 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Hvis du har BMI over 25 bør du gå ned i vekt av helsemessige årsaker. Du fortjener bedre enn diabetes og hjerteproblemer. Hvis samboeren din ikke er tiltrukket av deg skjønner jeg ikke hvorfor dere er sammen, men så er jeg heller ingen parterapeut. Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Hvis du er 1.65 eller over er du innenfor en BMI på 25. Selv om det vel kun er en grov retningslinje. Men dump typen. Virker som en drittsekk. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 8. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2014 Nå sliter jeg ikke med noe kroppslige plager, det er bare det at han sier at jeg ikke er sånn som han liker at kvinner skal være. Anonymous poster hash: e4f37...f93 Lenke til kommentar
Raven_Heart Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Kroppsmessige plager kan fort komme rekende senere, men det blir litt off topic. Jeg er enig med de som sier du burde gi ham et spark i ræva, siden han - bevisst eller ubevisst - bryter deg ned når han istedet burde holdt kjeft eller iallfall brukt en annen framgangsmåte enn å fortelle deg at du ikke er pen nok og at du burde gå ned ti kilo for at han skal fortsette å være sammen med deg. Igjen, det er ikke sikkert han tenker over det, men etter min mening er det aldri greit å bruke et forhold som brekkstang, type "hvis du ikke gjør X eller Y så går jeg ifra deg." Det minner litt for mye om småunger som skriker av sine lungers fulle kraft for å få viljen sin, og det er en taktikk man burde slutte å bruke når man begynte å måle sine egen alder med to siffer. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Hvor høy er du? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 8. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2014 Jeg er 171 cm høy. Anonymous poster hash: e4f37...f93 Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Ingen behov for å slanke seg hvis du allerede er normalvektig.. finn deg en ny type. 3 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Nå sliter jeg ikke med noe kroppslige plager, det er bare det at han sier at jeg ikke er sånn som han liker at kvinner skal være. Anonymous poster hash: e4f37...f93 Er han sammen med deg fordi han liker deg, eller er han sammen med deg pga. kroppen? Dump tullingen. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Jeg er 171 cm høy. Anonymous poster hash: e4f37...f93 Da er du jo langt ifra både kraftig og feit, du burde være rundt idealvekten på en i din høyde Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Om du hadde veid ti kilo mer hadde jeg forstått synspunktene hans, men ikke oppførselen. Han sier at jeg ikke er pen nok i hans øyne og at jeg bør trene mer sånn at jeg får den perfekte kroppen som han liker på damer.Legg merke til, "i hans øyne". Finn deg en fyr med bedre øyne. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 (endret) Ingen grunn til å ikke slanke seg, så det ville jeg gjort!! Men det er all grunn til å dumpe typen. Så dump først, og slank deg etterpå! Ikke slank deg for ham, slank deg for degselv!! Endret 8. februar 2014 av Bruker-182691 Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Sett ned foten og si til typen din at du ER normalvektig, og uttalelsene hans gjør ikke annet enn å såre deg og knekke selvtilliten, og at slike kommentarer er mye av grunnen til at mange jenter i dag sliter med spiseforstyrrelser. Det er ikke akseptabelt! Når du har sagt dette så dumper du han. Du fortjener en som digger deg og synes du er råsexy som du er! 4 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Ufint av ham å si det. Høres ut som vekten din er helt fin. Lenke til kommentar
arsenalfan Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Han sier at du ikke er pen nok i hans øyne. ja da er han en utrolig overflødig type som er lite å samle på. Du kan jo si til han at du ikke liker gutter med lite muskler, så han må legge på seg litt muskler... 2 Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Drit i hva andre synes. Om DU ønsker en annen kroppsfasong, så gjør DU noe med det. Er DU fornøyd, lar du vær. Tenk framover og spør deg selv hvilket råd DU ville gitt deg selv. Lenke til kommentar
Tormedspikeren Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Jeg er 171 cm høy. Anonymous poster hash: e4f37...f93 Da har du en BMI på 23,3. Altså normalvekt. Fyren kan ta seg en bolle. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Stopp en halv her folkens, se dette fra typens ståsted. Han har en kjæreste, hun er perfekt! bortsett fra en ting, en ting som han ikke kan leve med. Hun er litt for overvektig, han kan ikke noe for at han har problemer med det, det er ikke hans skyld at han synes det er et problem.... han føler det bare inni seg og har det kjipt på grunn av det. Så, hva gjør han? Isteden for å dumpe henne så kommer han med forslag til å løse situasjonen slik at problemene hans går bort og de kan være lykkelige resten av livet. Er ikke dette veldig positivt? kommunikasjon som alle hyler om at er så viktig i forhold.....her kommuniserer han jo! han vil redde dette!. Det er opp til henne å avgjøre om hun synes forholdet er nok værd til å ofre ytelsen som skal til å for å redde forholdet. Hvis hun ikke synes det er værd det vil nok forholdet gå tapt. Det å be noen om å slanke seg er akkurat det samme som å be noen om å slutte å rote, lage middag oftere, vaske klær, legge ned dolokket osv..... jeg mener han har sitt på det rene her altså og er ikke noen drittsekk i det hele tatt. Nei, han vil ikke ha henne som hun er, men hvis hun er villig til å forandre seg vil han ha henne, om hun er villig til å forandre seg for ham derimot er ikke sikkert. Så mitt tips til ts, er han værd å slanke seg for? Det må du finne ut av selv. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå