Latias Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Helt suverent av Henrik! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Hei, Benbjo! Han overopphypede fyren som var så udugelig tok bronse. Nå kan du bare stikke av herfra. 2 Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 DET er en debut det!!! Lenke til kommentar
slipten Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 imponerende av kristoffersen. en 35 åring og en 19 åring på pallen, suverent Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Gikk akkurat som forventet det. Hauset opp som favoritt og taklet ikke presset. Sett det så ofte nå Kom ikke her og si at han ikke har blitt hauset opp som en favoritt i slalomen. Det har han. Naturlig nok etter de gode prestasjonene rett før OL. Det er helt naturlig at han merker presset og derfra er veien kort til å gjøre feil. Spesielt i en marginsport som slalom. Det er nettopp fordi han er ung og urutinert at jeg forventet at han ikke ville takle dette. Han har 2-3 OL igjen å prestere på. Nå har han kjørt en omgang og vil nok slippe seg mer løs i andre omgang og kjøre seg opp litt. 9 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Æsj. Bare bronse. Stang ut. Utur. Udyktighet! 1 Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Strålende dette her! Lover jo bra for fremtiden, om han fortsetter i samme spor. Herlig Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Hei, Benbjo! Han overopphypede fyren som var så udugelig tok bronse. Nå kan du bare stikke av herfra.Når ble bronse bra da? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Hei, Benbjo! Han overopphypede fyren som var så udugelig tok bronse. Nå kan du bare stikke av herfra. Det sa jeg aldri. Du må lære deg å lese Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Gikk akkurat som forventet det. Hauset opp som favoritt og taklet ikke presset. Sett det så ofte nå Kom ikke her og si at han ikke har blitt hauset opp som en favoritt i slalomen. Det har han. Naturlig nok etter de gode prestasjonene rett før OL. Det er helt naturlig at han merker presset og derfra er veien kort til å gjøre feil. Spesielt i en marginsport som slalom. Det er nettopp fordi han er ung og urutinert at jeg forventet at han ikke ville takle dette. Han har 2-3 OL igjen å prestere på. Nå har han kjørt en omgang og vil nok slippe seg mer løs i andre omgang og kjøre seg opp litt. Hva er gøy? Det var jo AKKURAT det som skjedde. Han slapp seg løs og kjørte seg opp. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Bedre å diskutere sommer ol for deg Benbjo, for å ro har du peiling på! 4 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Bedre å diskutere sommer ol for deg Benbjo, for å ro har du peiling på! Hahahahaha Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Javel, skjønner ikke helt hvordan jeg ror dog. Sa at første omgang gikk som forventet, middels, grunnet lite rutine, press, osv. Så sa jeg etter at jeg tror han kommer til å kjøre seg opp etter å få fått gjort unna en førsteomgang og ikke lenger har så stort press. At det skulle bli bronsje var nok over jeg forventet fordi han var så langt bak, men så kjørte jo den ene kandidaten etter den andre ut. Hva du legger i mellom eller finner på selv kan jeg ikke stå inne for Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 En av de beste norske prestasjonene under OL, dette var uventet! 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 En av de beste norske prestasjonene under OL, dette var uventet! Denne, Eckhoff sin bronsje og Steira sin bronsje henger høyt Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Fantastisk godt gjort av 19 åringen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå