Benbjo Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Der dukket Benbjo opp, ja... Insinuerer du igjen at jeg bare kommenterer når det går dårlig? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Det er ikke så far off. Å kalle Kristoffersen for opphauset er så borte i natt som man kommer. Han vinner ett av de siste slalåmrennene før OL og er rangert blant det topp 7 beste slalåmkjørerne denne sesongen. Likevel sier du at han bare er et blaff. Fyren er 19 (jeg gjentar, 19) år gammel. Det er hans første OL. Det er noe helt nytt og han kan bruke det som en god læring. Selvfølgelig hadde jeg håpet å se han lengre oppe, men måten du kommenterer ting er så totalt lost. I din verden kan man ikke ha en dårlig dag virker det som. 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Det er ikke så far off. Å kalle Kristoffersen for opphauset er så borte i natt som man kommer. Han vinner ett av de siste slalåmrennene før OL og er rangert blant det topp 7 beste slalåmkjørerne denne sesongen. Likevel sier du at han bare er et blaff. Fyren er 19 (jeg gjentar, 19) år gammel. Det er hans første OL. Det er noe helt nytt og han kan bruke det som en god læring. Selvfølgelig hadde jeg håpet å se han lengre oppe, men måten du kommenterer ting er så totalt lost. I din verden kan man ikke ha en dårlig dag virker det som. Siter meg gjerne på hvor jeg har sagt dette. Kom ikke her og si at han ikke har blitt hauset opp som en favoritt i slalomen. Det har han. Naturlig nok etter de gode prestasjonene rett før OL. Det er helt naturlig at han merker presset og derfra er veien kort til å gjøre feil. Spesielt i en marginsport som slalom. Det er nettopp fordi han er ung og urutinert at jeg forventet at han ikke ville takle dette. Han har 2-3 OL igjen å prestere på. Nå har han kjørt en omgang og vil nok slippe seg mer løs i andre omgang og kjøre seg opp litt. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Henrik gjør det bra! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Flott levert av Kristoffersen. Bør bli topp 10 i det minste. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Topp 10 burde være innafor rekkevidde ja, og det er ikke dårlig av en 19-årings OL-debut. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Tror vi har gode sjanser jeg Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Spent på de som kommer nå, som har nesten 2 sekunder å gå på.. Håper på det beste. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Dette ser bra ut! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Er det lov å drømme om medalje? Lenke til kommentar
slipten Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 blir en megetgod plass for Henrik Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Blir bare bedre og bedre plassering for Henrik det her! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Oi, dette kan ligge an til bronsje? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Blir dårligst nr. 4! Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Pallen på Henrik!!!! Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Det blir medalje! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå