Latias Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Samletråden for skøyter. Kvinner og menn. Kan Bøkko fikse biffen? Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Håper på gode prestasjoner av de norske jentene, men tror nok dette blir Nederland sitt mesterskap. Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Nederland tar nok det meste her vil jeg tro Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Noen som vet ca når Bøkko skal gå? Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 (endret) Tror han skulle være par nummer 6. Kanskje 45 min Endret 8. februar 2014 av Tkse Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Tja, dette er ikke noe jeg er så ille interessert i, men jeg vil følge bøkko når han går. Håper i alle fall på medalje til Norge Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2014 Simen Spieler Nilsen går i det femte paret, Håvard Bøkko det sjette og Sverre Lunde Pedersen det ellevte. 1 Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Krasjer vel litt med Premier League dette her, dessverre. Bøkko har vel ikke så alt for store sjansene i dag, men er lov å håpe Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Skøyter er noe jeg også har kommet mye bort fra. Virker så rotete i dag. Har jo fulgt skøyter siden Per Ivar Mo var på topp. Det var noe ganske annet før i tiden. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 (endret) Har ikke heeeelt trua på norsk på skøyter. Tror faktisk ikke jeg har fulgt med noe særlig på konkurransene i OL/VM siden Koss sine herjinger på Lillehammer, til tross for at både Pedersen og Bøkko har hatt sine oppturer. (Men skal selvfølgelig da det på i bakgrunnen og ha et halvt øye med dem norske! ) Endret 8. februar 2014 av Gurglemuffin Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Er det noen nordmenn som har gått alt? Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 (endret) Nei. Simen Spieler Nilsen skal gå i par snart... (etter reklamen *sukk*) Edit: ok da. Rett skal være rett. Det var ikke mye reklame der. Endret 8. februar 2014 av Gurglemuffin Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Nei. Simen Spieler Nilsen skal gå i par nå... (etter reklamen *sukk*) Nei kommentatoren sa feil. Eller kanskje det var bare et trix Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Han sa "etter pausen" så da antok jeg at det var rett etterpå. Men det var visst etter det paret som NÅ går. Beklager. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Hos meg nå så går japan og korea. Lenge til Norge skal gå da? Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Ja, Simen startet nå nettopp Da blir det spennende å se på dette! Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Bøkko i neste par tror jeg, så to spennende heat foran oss. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Norge sneik seg forran Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Nei, ser ut til at det går dårlig med Norge nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå