Gå til innhold

Hvilket kabinett?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vil tro du lett får riper i akryl kabinettet

og jeg har hørt at det er ganske tungt og, men har ikke så masse peil så ikke skyt meg hvis det jeg sier er feil

Jah, var det med tyngden jeg også var redd for. Tror nok jeg går for Lian Li, i og med at det er såpass brukervennlig og lett å håndtere. Venter litt though. Ser hva andre har å si. :wink:

Lenke til kommentar

er det ingen her på forumet som kan si hvorfor folk på død og liv skal kjøpe lian li??? eller er alle så fjortiss at de sier at du "må kjøpe lian li kabinett, ellers er du ikke kul for det sier onkelen til tanten til stemoren til søsteren til hunden til naboen... og han er kul, derfor er du ikke kul hvis du ikke kjøper lian li"

Lenke til kommentar

Har bestemt meg for Lian Li-kabinettet. Prøver å finne ut hvilket frontdeksel jeg skal ha til CD-ROMen og hvilke neon-lys.

Ser ut som dette dekselet er beregnet for litt eldre modeller enn denne (som jeg skal ha). Men går kanskje an på bruke det, eller?

Lenke til kommentar
er det ingen her på forumet som kan si hvorfor folk på død og liv skal kjøpe lian li??? eller er alle så fjortiss at de sier at du "må kjøpe lian li kabinett, ellers er du ikke kul for det sier onkelen til tanten til stemoren til søsteren til hunden til naboen... og han er kul, derfor er du ikke kul hvis du ikke kjøper lian li"

Du har helt misforstått egenskapene til Lian Li. Lian Li er for folk som bryr seg om design, lure løsninger og faktisk til dels en faktor kjent som konefaktor.

Derimot finnes det tjåkfullt av kabinetter egnet til neon-fjortiser og andre med sykelig tendens til å kjøpe skrap for sine foreldres hardt inntjente grunker.

Lian Li er kvalitet og (enkelt) design.

Skal du ha en litt mere "moddet" versjon av et kvalitets designkabinett kan du gå for Lepont.

Lian Li fjortiss? makan???

DrErling

Lenke til kommentar

Du har helt misforstått egenskapene til Lian Li. Lian Li er for folk som bryr seg om design, lure løsninger og faktisk til dels en faktor kjent som konefaktor.

Derimot finnes det tjåkfullt av kabinetter egnet til neon-fjortiser og andre med sykelig tendens til å kjøpe skrap for sine foreldres hardt inntjente grunker.

Lian Li er kvalitet og (enkelt) design.

Skal du ha en litt mere "moddet" versjon av et kvalitets designkabinett kan du gå for Lepont.

Lian Li fjortiss? makan???

DrErling

jeg mener ikke at Lian Li er fjortiss, er også innforstått med at det er kvalitets kabinetter, men det er bare det at hver gang noen spør hvilket kabinett de skal kjøpe er det noen som sier Lian Li uten å begrunne dette (og det synes jeg er litt fjortiss fakter)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...