AnonymDiskusjon Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Jeg vurderer sterkt å utføre en hårtransplantasjon. Jeg er lei av å irritere meg over att jeg mister håret mitt. Er i midten av 20 årene, så syntes det skal være unødvendig. Lurer på å kombinere ett inngrep med en utenlandstur. Noen som har noen erfaringer med det? Virker som det er mulig å spare en del penger på det. Fant denne siden. http://www.royalestethic.com/no/hair-grafts Vet ikke helt hvordan jeg kan vite hvilke sider som er bra eller ikke. Noen som har noen tips eller erfaringer? Anonymous poster hash: 76129...ba8 Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 (endret) Jeg vurderte dette selv, men stod over. Dette er bare et midlertidig løsning. De tar hår fra sidene og fester på toppen. Men så starter du å miste mer og mer hår, så få du slike bare områder nedforbi der du har fått transplantsjon. Vil bare se tåpelig ut. Det beste er å akkseptere det. Endret 8. februar 2014 av AvidGamer 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 8. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2014 Jeg vurderte dette selv, men stod over. Dette er bare et midlertidig løsning. De tar hår fra sidene og fester på toppen. Men så starter du å miste mer og mer hår, så få du slike bare områder nedforbi der du har fått transplantsjon. Vil bare se tåpelig ut. Det beste er å akkseptere det. Er jo mulig og gjennomføre flere transplantasjoner etter hvert som du mister mer hår. Er på vippe pinnen på om jeg skal gjennomføre en sånn transplantasjon eller ikke. Anonymous poster hash: 76129...ba8 Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Jo, men du er jo begrenset for hvor mye hår du har å ta fra og flytte rundt. Det blir uansett en jobb/prosedyre du må gjenta gjevnlig. 1 Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Jeg vurderte dette selv, men stod over. Dette er bare et midlertidig løsning. De tar hår fra sidene og fester på toppen. Men så starter du å miste mer og mer hår, så få du slike bare områder nedforbi der du har fått transplantsjon. Vil bare se tåpelig ut. Det beste er å akkseptere det. Dette. Det er naturlig for menn å miste hår. Jobb med deg sjølv og tankene dine så du klarer å akseptere det. Transplantasjon er som å pisse i buksa når du fryser Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 13. november 2014 Forfatter Del Skrevet 13. november 2014 Har hørt at det er bra i Istanbul men det finnes flere bedrifter i Norge som har avtale spm er trygt fettern min gjorde dette for 1 år siden og er fornøyd via et selskap i Norge Tyrkia hårklinikken han betalte bare 25000 med fly og hotell fri hårstrå Vært å søke de frem Anonymous poster hash: 3eb61...695 Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 2. april 2020 Del Skrevet 2. april 2020 Gro skjegg og gå for Heisenberg stilen. Da blir du både tøff og kul. Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 2. april 2020 Del Skrevet 2. april 2020 Hva hvis du mister håret, men samtidig ikke har noe særlig skjeggvekst? ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg