McAwesome Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Det er ofte en ubehagelig opplevelse å våkne når man ligger å sikler helt bak til øret, eller våkner til en gjennomvåt pute. Hva kan jeg gjøre for å stoppe dette? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 sikkler som bare faen jeg også. har lagt merke til at jeg har gjort det mye i det siste. røyker du? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Røyking vil gi mindre sikkel ettersom røyking gir tørr munn. Men altså, for å stoppe dette er det bare å lukke munnen. Den enkleste måten å lukke munnen på er å sette på en tape. Man kan trekke underkjeven opp med en tape på hver side av munnen og en på tvers under, men det enkleste er å sette en vertikal tape fra litt under nesen og rett ned på haka. Ha på et syltynt lag vaselin eller noe først. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Er litt usikker kan være røyking for man får masse tykt slim i halsen, kanskje der av sikling Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå