Ragnar115 Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 HeyEg vil gjerne bli bedre i norsk faget, og alle ber meg lese bøker for å bli bedre, det har eg gjort nå dei siste 2 årene og det virker ikkje som er har ein stor effekt selv om det er svært underholdene. Så sier folk også at man må skrive mykje, er det nokon som veit kor eg kan levere inn tekstene mine for ein vurdering av ein profesjonell person, som foreksempel ein lærer. Er det ein netside eller noke slikt som har ein slik teneste? Enten gratis eller betalt Man kan gi den til sin lærer, men dei ønsker ikkje 20 tekster i halvåret. Lenke til kommentar
Tutti Frutti Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Det blir ikke veldig profesjonelt, men når vi fikk alltid beskjed om å la medelever lese tekstene våre. Siden de viste hva de likte og dermed kunne fortelle oss hva vi kunne gjøre bedre. Men som sagt så er det jo ikke profesjonelt. Lenke til kommentar
Ragnar115 Skrevet 8. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2014 Vil helst ha det rettet av noken eg ikkje kjenner Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Egenvurdering er også en ferdighet som du må trene på. Tro meg, det blir gull verdt hvis du begynner på universitetet. Jeg forstår at man ofte blir blind og ikke klarer å se sine egne feil, men la tekstene ligge noen uker, så skal du se at du vil finne mye du vil vurdere annerledes enn da du skrev teksten. Det er veldig god trening å rette seg selv. Lenke til kommentar
Meridies Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Er riktignok ikke lærer, men jeg kan godt gi tilbakemelding på tekstene dine. Lenke til kommentar
Ragnar115 Skrevet 8. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2014 Må da eksistere noken form for betalt tjeneste, kva med hjemmelærere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå