Isbilen Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 (endret) Jeg tror viften som kjøler min gamle i7-950 synger på siste verset. Tenkte å gå for en ny løsning, men jeg orker ikke å ta ut hovedkortet for å knote med braketter og drit på baksiden, så jeg ser etter en kjøler som bare snapper rett oppi festet som er der fra før. Stillhet er prioritert. Har sett litt på disse ferdige vannkjølingene man kan få kjøpt, men ser at mange klager over pumpestøy. Disse er kanskje mest for folk som vil overklokke og tåler litt støy? Endret 8. februar 2014 av Isbilen Lenke til kommentar
War Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Min erfaring er at man må ut med hovedkortet på alt som ikke er stock fra intel. Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 vil tru at 90% av cpu kjølerene så må du på baksiden av hovedkortet, så har du ikke t hull i kabnettet slik at du slipper å ta ut hovekrtet? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 8. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2014 (endret) Ikke sånne moderne løsninger på mitt gamle CM Stacker. EDIT: Må man, så må man. Endte med en CM Hyper 412 S, billig tilgjengelig på en lokal sjappe. Kjøler helt greit, men jeg bytter nok ut vifta med en Noctua neste lønningsdag. Endret 11. februar 2014 av Isbilen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå