Aiven Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 De prater høyt på et språk jeg ikke forstår og samler seg i gjenger. Derfor regner jeg med de er kriminelle også. Bergensere burde tvinges til å være sammen med oslofolk og integreres bedre Lenke til kommentar
MathiasOslo Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Bor i Oslo, hvor det er relativt få bergensere, så er fornøyd. Nå er statministeren i Norge (bosatt i Oslo) en bergenser Lenke til kommentar
Gloria Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Bor i Oslo, hvor det er relativt få bergensere, så er fornøyd. Nå er statministeren i Norge (bosatt i Oslo) en bergenser For alle elsker jo statsministeren Lenke til kommentar
MathiasOslo Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Bor i Oslo, hvor det er relativt få bergensere, så er fornøyd. Nå er statministeren i Norge (bosatt i Oslo) en bergenser For alle elsker jo statsministeren Sant Lenke til kommentar
Sheasy Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 De prater høyt på et språk jeg ikke forstår og samler seg i gjenger. Derfor regner jeg med de er kriminelle også. Bergensere burde tvinges til å være sammen med oslofolk og integreres bedre Vi ser også ned på Oslofolks kultur og ønsker helst å danne en egen stat. Om det ikke går i orden vil vi fortsette på plan B som er å infisere landet med våre verdier gjennom regjeringsmedlemmer og programledere. 2 Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Bor i Oslo, hvor det er relativt få bergensere, så er fornøyd. Du kan si mye rart om bergensere: de er både brautete og patriotiske. Men de er veldig utadvendte og hjelpsomme. F.eks du kan spørre en bergenser hvordan du kommer til torgallmenningen og han vil følge deg dit. Men snik i køen forran en bergenser og du har et problem! Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 De prater høyt på et språk jeg ikke forstår og samler seg i gjenger. Derfor regner jeg med de er kriminelle også. Bergensere burde tvinges til å være sammen med oslofolk og integreres bedre Vi ser også ned på Oslofolks kultur og ønsker helst å danne en egen stat. Om det ikke går i orden vil vi fortsette på plan B som er å infisere landet med våre verdier gjennom regjeringsmedlemmer og programledere. Aha, endelig en som innrømmer det! Alle andre er nok med på det i hemmelighet, det er en konspirasjon for å overta Norge, uten tvil. Lenke til kommentar
MathiasOslo Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 De prater høyt på et språk jeg ikke forstår og samler seg i gjenger. Derfor regner jeg med de er kriminelle også. Bergensere burde tvinges til å være sammen med oslofolk og integreres bedre Vi ser også ned på Oslofolks kultur og ønsker helst å danne en egen stat. Om det ikke går i orden vil vi fortsette på plan B som er å infisere landet med våre verdier gjennom regjeringsmedlemmer og programledere. Aha, endelig en som innrømmer det! Alle andre er nok med på det i hemmelighet, det er en konspirasjon for å overta Norge, uten tvil. Hvem vil overta? Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Østlendinger snakker så utrolig irriterende Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Østlendinger snakker så utrolig irriterende Feil Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Hvorfor er det feil? Det er jo bare min, mening . Lenke til kommentar
sevs Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 (endret) Unødvendig å skrive det uansett Tenk over hva du gjør liksom Endret 8. februar 2014 av Jon Håvard (sevs) Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 (endret) Vel å merke en sarkastisk kommentar. Andre i tråden skriver jo det samme om folk på vestlandet. Endret 8. februar 2014 av Tkse Lenke til kommentar
sevs Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Det kommer an på hvor på vestlandet det er snakk om Volda=Kjedelig bokmål-ish Ørsta: Kul og brei dialekt Hareid: Altfor brei og skitten dialekt Førde: Syke mennesker Bergen: Nord eller sør i bergen? Etc.. Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Bergen for å være helt nøyaktig. Bare til å se litt lengre bak i tråden. Hvor i Bergen må du ikke spørre meg om. Lenke til kommentar
sevs Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 (endret) Har jo både penbergensk/bokmålere og gatebergensk/nynorskere i bergen. Selv synes jeg at penbergensk (Erna Solberg) er og gatebergensk (Ylvis) er . Endret 8. februar 2014 av Jon Håvard (sevs) 1 Lenke til kommentar
Ragnar115 Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 + de bringer bare uvær med seg. Den eneste grunnen det er uvær her er fordi gud vil halde byen rein, var det nokon som sa til meg xS Det har ikkje noke med fjellene rundt bergen å gjøre. Det er religiøst, eg lover! Imlekk, hvorfor liker du ikkje bergensere? De er så bergenske! Haha =) Kan vel ikkje kalle meg selv ein bergenser i utgangspungtet, ettersom eg bor 45 min utenfor. Lenke til kommentar
lion33 Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 In The GhettoOn a cold and gray Chicago mornin'Another little baby child is bornIn the ghetto(In the ghetto)And his mama criesbecause if there's one thing that she don't needit's another little hungry mouth to feedIn the ghetto (In the ghetto) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå