KristianYBR Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 (endret) Hei!I høst fant jeg en DBS daccordi på loppemarked, men kan ikke se ut til å finne noe særlig om sykkelen. Jeg finner Daccordi LaMigliore og Professionale, men ikke noe om den som heter kun Daccordi, men tipper kanskje at de er fra samme tidsperiode? Jeg lurer på om det er et marked for slike, hvor gammel den er og tips for å få den i god stand, uten å ødelegge noe av det originale (f.eks. egnete vaskemidler, redskaper, hva bør demonteres? Jeg har ikke ekstrem peiling på sykkel så kommer ikke til å rette eiker eller demontere kranken, men kom gjerne med forslag. Hvis det er fagbegreper, så gjerne forklar hva det er og hvor det sitter) På bildene ser dere hvordan sykkelen ser ut samt alt jeg fant av tall og bokstaver på den Si ifra hvis dere savner noe. Under er eneste jeg kunne finne som kan ligne på et rammenummer. Utifra hva jeg kan tyde står det "D2G0055" men det stemmer ikke overens med hva jeg har funnet av rammenummerregister så langt. På forhånd takk for alle svar! Ramme med navn (beklager at det er snudd) Logo på bremsehendel Logo på styret Girhendler (ja, det er trinnløst rammegir) Endret 8. februar 2014 av KristianYBR Lenke til kommentar
janstok Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 (endret) Stilig å se slike sykler, hvordan de ble bygget. Hvor mye veier den? Endret 8. februar 2014 av janstok Lenke til kommentar
KristianYBR Skrevet 8. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2014 Stilig å se slike sykler, hvordan de ble bygget. Hvor mye veier den? Noe usikker på vekta, men tipper 10-15 kilo. Ingen superlett sykkel, men så er den jo laget av stål - såvidt jeg kan se Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå