Gå til innhold

[Løst] Skyrim og The Dark Brotherhood

Anbefalte innlegg

Jeg har spilt Skyrim lenge, og fant i dag ut at jeg skulle joine the dark brotherhood. Jeg ser jeg har gjort "Innocence lost", men "with friends like these" kan jeg ikke finne på listen over gjorte quester. Jeg kan heller ikke finne "Mysterious note" som man liksom skal lese før man kan gå videre.

Nå er det en stund siden jeg gjorde "innocence lost", så jeg husker ikke hva som skjedde, og jeg kan ikke akkurat gå tilbake til en tidligere save.

Hva kan jeg gjøre for å komme meg videre? Hvordan kan jeg få lappen jeg skal lese?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal ikke de questene du har gjort ligge i menyen din? :)

Hvis du har et hus, eller har møtt Lydia så kan du sjekke om du har lagt "Mysterious note" i en kiste, eller gitt den til Lydia.

Sjekk her :)

Har lett i huset mitt, uten hell.

Kan ikke huske å ha sett den lappen, så det må kanskje da være en bug som har gjort at jeg ikke har fått den? Hva kan jeg gjøre for at budbringeren skal komme med den lappen til meg? Det er som sagt lenge siden jeg fullførte tidligere quest.

Og som skrevet, jeg finner ikke "with friends like these" på listen over gjorte quester.

Lenke til kommentar

Er vel en egen kategori for TES-serien. Siden du poster i PC-spill, bør det være greit å bruke konsollen til å drive questet videre, eventuelt starte det på nytt. En mulig årsak til at questet ikke begynner kan være at du har tatt knekken på NPC-en som kommer med beskjeden.

Alternativt bør man forsøke å vente to-tre dager i en by annen enn den du gjennomfører "Innocence Lost" i. Prøv uansett å sove i en kjøpt seng, som er det som startet questet etter at man har fått lappen.

Har dessverre lite å komme med ang. innsikt i bruk av konsollen, har selv Skyrim på 360. Akkurat her er det noe tull med drapet i Windhelm-questet.

Lenke til kommentar

Kjennes ut som jeg leita nettet rundt etter hvordan jeg kunne løse dette. Jeg så til slutt intet annet valg enn å bruke commands som startet "with friends like these"- questen, slik at jeg kunne dra til hytten og bare låse meg inn der med nøkkelen jeg jukset meg til. Deretter kunne questen gå som normalt.

Så takk for all hjelp :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...