EvilSeagull Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Går de fleste afrikanere barføtt? Lenke til kommentar
Tutti Frutti Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Kommer vel Ann på hva slags ressurser de har, og hvor de bor og litt sånt. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 nei de får masse sko fra I-land. Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Klare forskjeller i intelligens og kultur mellom forskjellige etnisiteter avgjør utviklingsgraden til et land eller en region, dermed også om det vil være mer vanlig med sko og skyskrapere enn barføtt og møkkhytter. Et eksempel er Japan og Kongo. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 De får nok sko eller lager sko selv. Ett gammelt dekk og hyssing lager helt ok sko... Skikkelige "bush-folk", altså, de som bor unna vanlig sivilasjon bruker nok ikke nødvendigvis det, men de aller fleste i afrika bor i vanlig sivilisasjon med vanlige klær, i hus/bygg. 1 Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 10. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2014 Kommer vel Ann på hva slags ressurser de har, og hvor de bor og litt sånt. Så ja eller nei? Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 10. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2014 De får nok sko eller lager sko selv. Ett gammelt dekk og hyssing lager helt ok sko... Skikkelige "bush-folk", altså, de som bor unna vanlig sivilasjon bruker nok ikke nødvendigvis det, men de aller fleste i afrika bor i vanlig sivilisasjon med vanlige klær, i hus/bygg. Du prøvde ihvertfall. De andre kom bare med tullesvar Lenke til kommentar
Tutti Frutti Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 Kommer vel Ann på hva slags ressurser de har, og hvor de bor og litt sånt. Så ja eller nei? Nei, ikke de fleste. Noen få går barfødt. Lenke til kommentar
Karl Skapeland Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 Går de fleste afrikanere barføtt? Ja, de fleste går barføtt inni skoa/sokkene. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 Jeg tror det er laget lite statestikk på området, jeg jeg vil annta mer en halvparten benytter sko eller tilsvarende på bena. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 Jeg tror også over halvparten bruker sko. Afrika er under en vanvittig modernisering og det er ikke som det engang var, fattigdommen henger litt igjen men byer blir reist og fler og fler flytter til, sko er noe de fleste har muligheten til å skaffe seg, om de så lager dem selv. Samtidig om halvparten har sko går over en halv milliard uten sko så tilstanden er ikke kurant. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 Jeg var seriøs! De får tilsendt sko! De har Ed Hardy skjorter og nikesko. Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 10. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2014 Jeg tror det er laget lite statestikk på området, jeg jeg vil annta mer en halvparten benytter sko eller tilsvarende på bena. Bra gjettet. Ifølge Cody Lundin i dual survival går 1/3 av verden barføtt. De har sterkere føtter som tåler ekstreme påkjenninger. Jeg mener: hvor deilig er det ikke å gå barføtt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå