Marie Helena Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Jeg drømte en gang at jeg var på en konsert også benytte to kvinner å krangle. De kranglet om hvem som spilte best. Og hun ene vart så sint at hun knuste harpen. Den datt ned rett på pianoet. Så den drømmen var artig. Flere som har hatt komiske drømmer eller opplevd komiske ting? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Drømmte alltid om rotter som så ut som kenguruer og hoppa, eller ja var på rotte størrelse men så like ut som kenguruer og de hadde hoggtenner. Så starta jeg 200m vekk fra huset og hadde en øks og skulle klare løpe til huset så var jeg safe. På vei dit skulle dem drepe meg, den øksa var bare å hive siden det kommer mange millioner etter deg så ja, bare hive den å løpe, så om man klarer det, drømmte den drømmen mange netter sikker 6-7 ganger per natt. Ble nesten mareritt til slutt. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Jeg trodde jeg var våken mens jeg lå i senga. Og så hørte jeg vaktmesteren og Davy Wathne snakke sammen utenfor vinduet. Sånn i ettertid tror jeg ikke Davy Wathne var der. En annen gang våknet jeg og løftet den tredje armen min. I virkeligheten har jeg bare to armer. Lenke til kommentar
Schwarzwald Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Jeg trodde jeg var våken mens jeg lå i senga. Og så hørte jeg vaktmesteren og Davy Wathne snakke sammen utenfor vinduet. Sånn i ettertid tror jeg ikke Davy Wathne var der. Sikker på at det ikke bare var en random bergenser? De høres jo like ut alle sammen ;-) Lenke til kommentar
y tho Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Jeg drømte at jeg hadde rare monstre etter meg i nabolaget. Etterpå syntes jeg det bare er sykt dumt Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Drømte en gang at det kom pirat zombier mot bensinstasjonen shell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå