AnonymDiskusjon Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Jeg sitter med luen langt ned i øynene. Jeg er nitten år. Jeg er tynn og har kort lyst hår og blå øyne. Hva synest dere kvinner om meg? Anonymous poster hash: 0645a...8ff 1 Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Er det kun når du sitter at du har luen langt ned i øynene? Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 - Tynn- Lyst hår- Blå Hadde blitt jævlig nysgjerrig på deg iallfall! Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Hva mener du med "tøff"? Ikke at jeg er ei dame, men jeg har oppdaget at jeg kanskje ikke har en normal oppfatning av hva det innebærer å være "tøff". Ekke lett å være en geek. Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Påstand eller start på diskusjon om seksualitet Vel... Hvorfor lua ned i øynene? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Har denne tråden noen mening? er det noe spesielt du ønsker å diskutere TS? 6 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 8. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2014 Jeg har sægebukse og. Men ellers så pleier jeg å sitte med Caps på meg og hettegenser. Også har jeg hette over Caspen igjen. Jeg er en skikkelig sjarmør. Anonymous poster hash: 0645a...8ff Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 (endret) Jeg har sægebukse og. Men ellers så pleier jeg å sitte med Caps på meg og hettegenser. Også har jeg hette over Caspen igjen. Jeg er en skikkelig sjarmør. Anonymous poster hash: 0645a...8ff Høres ut som meg på prikken når jeg var 19år. blond med blå øyner her, tynn er jeg og. Endret 8. februar 2014 av Mr.Duklain Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Hadde blitt jævlig nysgjerrig på deg iallfall! Ok. Jeg tar det tilbake. 5 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 8. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2014 TS her. Jeg ville bare fortelle om det. Fordi at min gamle strenge lærer likte ikke at jeg satt med lue på inne. Hun napte bare lua av. Anonymous poster hash: 0645a...8ff Lenke til kommentar
sevs Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 TS her. Jeg ville bare fortelle om det. Fordi at min gamle strenge lærer likte ikke at jeg satt med lue på inne. Hun napte bare lua av. Anonymous poster hash: 0645a...8ff Ta det til deg. Det er en grunn til det. Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 TS her. Jeg ville bare fortelle om det. Fordi at min gamle strenge lærer likte ikke at jeg satt med lue på inne. Hun napte bare lua av. Anonymous poster hash: 0645a...8ff Er det mulig at det var noen regler på skolen mot det å ha på seg yttertøy innendørs? Det er ikke helt uvanlig med det på skoler. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 8. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2014 Ja jeg tror det er en regel på skolen at elevene ikke skal sitte med lue på inne. Håper at denne tråden låsest nå, for det var ikke noe diskusjon om dette emnet. Anonymous poster hash: 0645a...8ff Lenke til kommentar
*F* Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 (endret) De fleste skoler tillater ikke lue innendørs med mindre du er muslim. Endret 8. februar 2014 av Evelen! Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 De fleste skoler tillater ikke lue innendørs med mindre du er muslim. Hadde jeg vært ikke-muslim og blitt diskriminert mot på den måten hadde jeg reist helvete, om enn kun av prinsipp. Lue inne er rimelig teit (og kan føre til håravfall), men det burde da være opp til den enkelte å vurdere hvor teit han vil se ut. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Jeg er og 19, tynn og blå. Men jeg har ikke lue ned i øynene når jeg sitter. Kan jeg være med på morroa fordet? Elller er det et krav med lue? 1 Lenke til kommentar
Marie Helena Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 TS her. Jeg ville bare fortelle om det. Fordi at min gamle strenge lærer likte ikke at jeg satt med lue på inne. Hun napte bare lua av. Anonymous poster hash: 0645a...8ff Du bør absolutt slutte med å sitte med alt dette på deg inne. Du må hugse på at når du er nitten år, så er du en stor gutt som er på veg til voksenlivet. Visst du vil at vi kvinner skal like deg, så må lua av. Og sægebukse er ut. 2 Lenke til kommentar
johanf Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Det er en regel i samfunnet som sier man ikke skal ha hodeplagg på inne, og IALLFALL ikke når man sitter og spiser. 1 Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Denne tråden fikk meg til å tenke på denne sangen. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 8. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2014 Er det noen som har en youtubevideo her eller kan legge ut en video der noen napper av en gutt lua? Jeg ønsker å se det for å se hvordan de reagerer på det. Anonymous poster hash: 0645a...8ff Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg