irrasjonell7 Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Mulig dette er et teit spørsmål, men hvilket syn har egentlig forsvaret på tattoveringer? Er "alt" innafor eller minsker man sjansene sine for en god utdanning dersom man har sleeve osv? Noen som vet? Lenke til kommentar
Continum Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Har ikke noe å si. Har sett mange befal med tattis. Å det var i HMKG. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Så lenge du ikke har masse i ansiktet så skal det vel gå bra! Tror jeg husker at en Kaptein på min første øvelse sa at de helst vil at du skal dekke til. Du representerer Forsvaret og da skal antrekket se bra ut. Lenke til kommentar
code Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Jeg har tattoo på underarmen, hørte aldri noe om det, og skulle forsatt brette opp jakken når det var varmt, da ble tatoveringen fult synlig. Aldri hørt dem nevne det. Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Er nok null problem, så lenge det ikke er særs synlige greier over hele trynet \ motiver med rasistiske \ grovt fornærmende motiver* Hadde faktisk en kar i rekrutten min, med en nazi-tatovering... Han ble ikke værende lenge. Lenke til kommentar
signii Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Så lenge det ikke støter noen så går det fint. Hadde en gutt på troppen min som hadde et kors på underarmen. Da han så på det var det riktig vei (altså den lange enden mot han), men da han marsjerte (og generelt hadde armen rett ned) var korset opp ned. Han måtte gå med bretten nede hele rekrutten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå