Gå til innhold

Hva gjør man med barten?


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Har i lang tid prøvd å spare til helskjegg for å se hvordan det kler meg. Men hver bidige gang er barten skyld i at det forsvinner. Skjegget ellers ser greit ut. Men barten ser ikke bra ut hvis den har samme lengde som resten av skjegget. Prøver hver gang å trimme den litt kortere men det ser bare rart ut, og da forsvinner resten inn i trimmeren. Er det en spesiell måte jeg skal trimme den på?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

S

Hvor lenge sparer du? En barberer kan kanskje hjelpe deg å justere det slik at det blir riktig, og så kan du få gode tips til "vedlikehold".

 

sparer i ca 3 uker før det blir for ille. Ja har tenkt litt på det å gå til en barberer. Er bare redd de bruker utstyr man ikke har tilgang på hjemme og at de gjør det alt for avansert. Vil liksom at det skal se mest mulig naturlig ut og lett og holde ved like. Vet du om noen god barberer i oslo området?
Lenke til kommentar

I Oslo er det bare INCH tror jeg, som ikke er veldig bra egentlig.

 

Det er ikke så rart om du ikke er fornøyd etter 3 uker, de fleste trenger dobbelt så lang tid på å få et skikkelig skjegg, ikke fordi lengden skal bli rett, men fordi det vokser ujevnt, og etter 6 uker, kan man gå ned til 3 ukers lengde, og få jevn vekst, som ser bedre ut.

Lenke til kommentar

I Oslo er det bare INCH tror jeg, som ikke er veldig bra egentlig.

 

Det er ikke så rart om du ikke er fornøyd etter 3 uker, de fleste trenger dobbelt så lang tid på å få et skikkelig skjegg, ikke fordi lengden skal bli rett, men fordi det vokser ujevnt, og etter 6 uker, kan man gå ned til 3 ukers lengde, og få jevn vekst, som ser bedre ut.

Nei får vel bare la det få en sjanse selv om jeg ser veldig uflidd ut. Gått 3 uker nå så får se hvor lenge det holder denne gangen :)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...