Ham&Cheese Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Jeg antar dette er feil kategori, men det var det nærmeste jeg kom. Jeg har solgt en Xperia Z via Finn, og jeg finner nå ut at den var uten SIM-Kort holderen. Jeg skal lete, men akkurat nå er jeg ikke hjemme. Vet dere om butikker som Expert, Elkjøp eller noe selger sånn, slik at kjøper selv kan kjøpe en? Takk, - TNP Lenke til kommentar
sunbeam-transformer Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 hei. om det ikke er noen nærbutikker som selger xperia z sim tray så kjøp av dem her. http://www.mytrendyphone.no/shop/sony-xperia-z-114699p.html jeg har handlet der før. og er fornøyd med dem. for og si det slik, jeg hadde spurt Elkjøp først. Lenke til kommentar
empetre Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 (endret) Elkjøp og Expert har ikke reservedeler til telefon. Må nok satse på mytrendyphone edit: De har det ikke i butikk, de må eventuelt bestille via verksted. Endret 11. februar 2014 av empetre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå