oscrue10 Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 (endret) Fatter ikke at det er mulig å lage så elendige menyer i et spill. Beklager om dette er postet feil sted. Jeg gikk inn på multiplayer, play online, create soldier, "valgte" Nelson og har surra litt inne på soldaten. Gikk tilbake på play online og har nå et utropstegn på create soldier og på store. Prøvde å spille mot en venn, som jeg fant på friends, men får bare feilmelding. Han har også sendt meg invitasjon, feilmelding om jeg prøver å joine. Hva i all verden er problemet? "The game session you were invited to is no longer valid" Og hvordan får jeg testa spillet mot cpu? Hva slags game mode er det? Nesten så det frister mest å selge hele spillet, før jeg i det hele tatt har kommet igang. Latterlig. Endret 7. februar 2014 av oscrue10 Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Mot CPU kan du blant annet velge Squads.Eller du kan sette opp Multiplayer Private match, Velge antall bots PS4 skal spille, og hvor gode de skal være. Se denne videoen her om hvordan spille mot PS4. http://www.youtube.com/watch?v=d8ybgikjGCc Ellers vet jeg ikke om du, din venn, eller Playstation network har en teknisk feil.Jeg har ikke hatt noen problemer med å finne online matcher og bli værende i spillet.Kjør en nettverkstest på PS4 under innstillinger, og se hvilken NAT du får. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå