Gå til innhold

har dere virkelig kontroll i hvilken liste over saker ekstra saken blir lagt i?


Anbefalte innlegg

Jeg har en liste i nettleseren over saker dere har skrevet

Da forventer jeg også at jeg får beskjed om at artikkelen er en ekstra sak

 

Det som her skjedd denne uken er at jeg må ha kommet inn på en slik ekstra artikkel uten å merke det for det kreves nå et abonnement for å lese artiklene

 

nå har det også dukket opp noen artikler i listen som er merket som ekstra artikler , selv om de ikke ska være der

 

er det slik å forstå at dere har problemer med å plaser disse artiklene i riktig liste ?

 

jeg snakker selvfølgelig om "siste saker fra "Hardware.no" "

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg kjenner ikke igjen det bildet

nå fikk jeg svar fra Amund via personlig samtale

 

problemet er at dere ikke lenger skiller mellom ekstra artikler og de vanlige artiklene.

Da må man passe på mere selv

 

Nå var det sagt en gang i tiden at disse skulle ligge i hver sin liste ( eller RSS feder ) men det har dere gått bort fra slik jeg forstår det .

 

så ble det sagt før at man fik lese en ekstra sakt i uken uten å være med lem , nå er det sagt at det er en sak i måneden

 

Det gir en negativ oppleves for meg , og sikkert mange andre også

 

 

Det begynte med at flere nettsider ble nedrent av reklame , slik at man ikke kunne nyttiggjøre seg innholdet der

Da måtte man gjøre noe for at siden skulle kunne brukes til det de var tiltenkt

Da valgte man å installere en form for reklame blokkerer med varierende hell

Dette gikk selvfølgelig ut over reklame sponsorenes deres ville ha på nettsiden.

 

Og da var der kynisk nok til finne på et tiltak for få oss brukerer til betale ekstra ( det var ikke nokk med reklamen )

Det var også lovet at dette ikke skulle gå ut over eksisterende brukere da dere skulle forsette med de samme artiklene samtidig som det kom noe nytt

 

jeg har da forstått det slik at man ikke skulle se så mye til de ekstra artiklene hvis man ikke ville

 

slik jeg opplever det så er det nesten det motsatte som skjer

enkelte av ekstra artikkelen bærer et klar preg av å være vanlige artikler som er gjort om til ekstra artikler

Spesielt merkbar da dere hadde flere artikler om de politiske partienes sin holdning til datalagringsdirektivet

 

Etter hver har dert også satt opp prisen på denne tjenesten og lar oss lese stadig mindre av disse artiklene hvis vi ikke vil betale

 

I tillegg nekter dere oss å lese alle andre artikler hvis vi blokkerer for reklame .

 

Her har dere tatt for dere i begge endre , rett og slett

 

De fleste av oss ønsker å lese artikler uten for mye styr og krav

Mange ønsker heller ikke reklame og er derfor villig til å betale for artiklene.

Andre synes det er greit med reklame så lenge det ikke er for mye

 

Det som nå skjer føles som om man blir presset inn fra begge ender , at dere skal tjene reklame penger eller la oss betale for artiklene , mens andre artikler kun er der for at dere skal tjen penger fra oss brukere

 

holder det ikke med reklame i disse artiklene også , for de som godtar det ?

 

 

listen jeg snakker om ser slik ut :

.

post-56194-0-91284700-1392057105_thumb.p

 

 

 

 

post-56194-0-91284700-1392057105_thumb.png

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...