Gå til innhold

Ram til HP OmniBook xe3


karalvs

Anbefalte innlegg

  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Jeg har også en Omnibook Xe3. Rettere sagt XE3l. Jeg kjøpte den i høst, den har en Celeron750, 10GB, DVD, og 128Mb ram. Det jeg lurer på er om den kan oppgraderes med så mye som 256 MB ram?

 

Jeg blir ikke så klok av HP sine sider. Jeg blir spurt på hjemmesiden deres om hvilken Omnibook jeg har. Hvilken av disse er det?

 

hp omnibook xe3-gc

hp omnibook xe3-gd

hp omnibook xe3-ge

hp omnibook xe3-gf

hp omnibook xe3l-gf

 

 

[ Denne Melding var redigert av: JoergenJonassen på 2002-04-01 11:24 ]

Lenke til kommentar

Kjøpte meg en 128MB 133Mhz brikke til min XE3 i dag. Etter å ha lest gjennom forumet på HP sine sider fant jeg flere skrekk historie hvor folk har kjøpt ram som skal passe deres XE3, men så fungerer den ikke. Rådet er altså ikke å kjøpe på internet selv om dette oftest er billigst.

 

Problemet mitt var at få butikker her i Stavanger selger minne til bærbare datamaskiner. Til slutt gikk jeg innom Elkjøp hvor jeg kjøpte datamaskinen for et halvt år siden og lurte på om de kunne bestille for meg. De hadde faktisk liggende på lager en orginal HP 128MB brikke. Jeg spurte om de hadde 256MB brikke, men det hadde de ikke. De kunne bestille, men den ville koste 1900kr. Altfor dyrt! 128Mb brikken jeg kjøpte skulle de "bare" ha 695kr for. Det er ikke verst for en butikk så jeg kjøpte den og den fungerte strålende. Telehuset skulle ha 1295kr for samme brikken og Startit 950kr.

 

Hvis du har Elkjøp i nærheten, stikk innom og se om ikke de har inne på lager. Du kan prøve brikken i butikken før du kjøper den for å se om den virker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...