Muggkaare Skrevet 18. februar 2014 Del Skrevet 18. februar 2014 Sjekk dine lokale butikker. Rusler endel rundt her i byen pga jobben, og har da noen ganger sett folk som har kommet med en PS4 under armen. Lenke til kommentar
Jonathan:D Skrevet 18. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2014 Tror du dem kan ha det på gamestop? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. februar 2014 Del Skrevet 18. februar 2014 Tror du dem kan ha det på gamestop? Ja, men det må du bare gidde å sjekke selv. Lenke til kommentar
Jonathan:D Skrevet 18. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2014 Tror du dem kan ha det på gamestop? Ja, men det må du bare gidde å sjekke selv. Skal det Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 19. februar 2014 Del Skrevet 19. februar 2014 Ingen andre steder? Mange steder vil ha PS4 til blodpris, i verste fall flere måneder til. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. februar 2014 Del Skrevet 19. februar 2014 Ingen andre steder? CDON har inne nå http://cdon.no/spill/playstation_4-14751557?utm_source=productsurveillanceNO&utm_medium=newsletter&utm_term=productsurveillance&utm_content=title&utm_campaign=NOnb Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 (endret) For min del har jeg hoppet mere tilbake til PC etter at de nye konsollene kom ut. Spiller også på konsoller. PS4 og Wii U er fantastiske bra konsoller på sine områder, men blir nok mest brukt fremover til spill som er eksklusive til konsollene. Jeg tror det blir et stort løft i PC salget fremover og flere blir nok lei 720p/30 fps maset og kjøper seg en PC. MS har også sagt de skal satse mere på PC og det er jo flott! Endret 8. mars 2014 av Straffa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå