labbus Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Nå så bruker jeg en stk Asus 278HE 144Hz(1080) til spill men fordi jeg også driver med foto og bildebehandling ønsker jeg en 1440 skjerm da en høyoppløst skjærm får frem mere detaljer. Jeg har sett forskjell mellom 1440 og 1080 og det er dag og natt. Om jeg da har to ulike skjermer, må jeg nappe ut kabelen til den ene skjermen før jeg bruker den andre? Finnes det en bryter jeg kan slå av/på eller switsje mellom skjermene for å slippe å dra ut kabelen? Maskinvare, 3770k, Asus GTX 670 2GB i SLI Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Det er bare å plugge begge to i? Lenke til kommentar
supermario1 Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Hvis du har to utganger bak på PCen kan du koble til begge samtidig, og enten duplisere eller utvide skjermene, så kan du vel bare skru av den ene skjermen hvis du ikke vil bruke begge? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 forøvrig så er det ikke noe forskjell på 1080p og 1440p paneler. Er DPI\PPI og paneltypen man må se på. Lenke til kommentar
labbus Skrevet 9. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2014 Da er ikke det noe problem. Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå