Gå til innhold

160 gigs disk på 127 gig

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva slags type verdi skal jeg legge inn i key'en? String, binary dword value? osv..

Det vil jeg også vite! Litt surt å ikke ha mer enn 127GB's harddisk... For all del, det er jo en god del, men når jeg har muligheten til mer så vil jeg jo selvfølgelig ha det også!

Lenke til kommentar

Punkt nr.1 Sjekk spesifikasjonene til hovedkortet ditt om det støtter disker over 127 Gb.. mange gjør det ikke!

Jeg kjøpte 2 200 Gb WD Caviar i den tro at da det ikke stod noe om HD begrensninger i manualen som medfulgte ville alt ordne seg etter min vilje... Dessverre! (det stod at det ikke støttet disker over 160 Gb på en totalt bortgjemt plass på MSI sine hjemmesider)

Løsning: Kjøp deg en kontroller som du VET støtter disker over 127 Gb F.eks: "High Point rocket 133" (kan personlig gå god for den, etter en BIOS flash)

Eller kjøpe nytt hovedkort!

At en 200 Gig HD bare gir meg 186 Gig reelt har med Kb, mb, gb størrelsen å gjøre! 1024 og ikke 1000

Husk dette når dere kjøper disker folkens: oppgitt størrelse og reell størrelse et garantert to forskjelige tinger

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...