Nitrius Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 for det første lurer jeg på, hvor mange spill har det kommet av anarchy? orginalen, expasion 2002 og enda en expasion som kom ut for litt siden eller? vis det, ville dere kjøpt alle 3 eller bare en eller 2? og er dette spillet gratis å spiller over internett eller må jeg betale for å spille det? planetside: det koster penger å spille på nettet ikke sant? hvordan betaler man når man bare er 14 år? må man få foreldrene til det da eller? og er dette et bra spill online? (Edit: Skrivefeil) Lenke til kommentar
Blib Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Planetsid er et helt fantastisk genialt spill. Verdt hver krone. Prøv en gratis 7-dagers trial, trenger ikke VISA kort eller noe. For å betale må man vel bruke VISA/Mastercard eller noe. Regg kontoen på foreldrene dine og sett inn 100kr/mnd på kontoen dems, hvis det er greit med dem da Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 8. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2003 okay, takker for tipset! Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Hvis du kjøper Shadowlands som er den nyeste expansion packen til Anarchy Online får du med Notum Wars (booster packen som kom ut i 2002) og vanlige AO. Lenke til kommentar
H4ck3r Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Planetsid er et helt fantastisk genialt spill. Verdt hver krone. Prøv en gratis 7-dagers trial, trenger ikke VISA kort eller noe. For å betale må man vel bruke VISA/Mastercard eller noe. Regg kontoen på foreldrene dine og sett inn 100kr/mnd på kontoen deres, hvis det er greit med dem da Helt enig med deg Blib Planetside er ett fantastisk scenario, masse muligheter og evige slåsskamper! Jeg var på battlerank 15, men så fant jeg ut at jeg måtte være 18 for å få tak i Visa.. Så jeg må nok vente 2 år :/ Men når den tid kommer, så kommer jeg nok kanskje til å fortsette Lenke til kommentar
Fnix Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Hvis du kjøper Shadowlands som er den nyeste expansion packen til Anarchy Online får du med Notum Wars (booster packen som kom ut i 2002) og vanlige AO. Du kan jo laste ned alt sammen (Anarchy Online, Anarchy Online - Notum Wars og Anarchy Online - Shadowlands) til 39.95 USD / EUR http://www.fileplanet.com/files/120000/126202.shtml Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå