TettSpaden Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Hei en kamerat av meg er ute etter en knallbillig skjerm, har sett på samtron hos psdata, denne koster nesten 500kr mindre enn f.eks samsung. noen som har prøvd den? han har små krav til skjermen bortsett fra at den må ha bra levetid. takker for tips Lenke til kommentar
vargtazz Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Har 75E selv, og den har funker fint til nå. Hatt den i 2-3 år da. grei skjerm til en billig penge. Lenke til kommentar
H-kon Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Hei en kamerat av meg er ute etter en knallbillig skjerm, har sett på samtron hos psdata, denne koster nesten 500kr mindre enn f.eks samsung. noen som har prøvd den? han har små krav til skjermen bortsett fra at den må ha bra levetid. takker for tips Har Samtron 96P. Husk at Samtron er billigmerket til Samsung, men jeg ser ikke noen forskjell på lavpris Samsung og Samtron. Et sterkt anbefalt kjøpt med god lys styrke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå