Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

mamma mener jeg er gal i hodet og ikke frisk.

AnonymDiskusjon

Anbefalte innlegg

hun mener jeg ikke er i stand til å flytte for meg selv likevel, for hun mener jeg bare blir verre og verre. jeg går på piller mot depresjon og psykose men mamma nekter meg å slutte på dem. pillene gjør meg giddaløs trett og at jeg ikke syns ting er kjekt lenger. jeg blir lett forbanna, lurer på om det har noe med at jeg har mensen akkuratt nå, eller om jeg faktisk begynner å bli rar oppi hodet. jeg leter stadig etter tanker og sånt oppi hodet som jeg kan stimme på, og jeg føler meg litt borte fra verden når jeg dveler på disse tankene. mamma sier jeg er sjuk i hodet og at jeg er verre nå enn noengang før. jeg er sikker på at jeg ikke har asperger syndrom, for jeg scoret for lavt på alle testene. noen som vet hva som skjer med meg? kan jeg bli syk i hodet av å gjors på å besvime?

Anonymous poster hash: fcaf1...375
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan strengt tatt ikke si noe om alt det andre, men jeg kan svare på dette:

kan jeg bli syk i hodet av å gjors på å besvime?

Ja.

Hvis det du snakker om her er at du stopper blodtilførsel til hjernen så du til slutt besvimer så er dette potensielt veldig farlig og du bør slutte med det umiddelbart.

Lenke til kommentar

Ja da hadde du kanskje hatt godt av å legges inn igjen.

Alle er så negative til det. Er det så vanskelig å forstå at det faktisk er til ditt eget beste, selv om det kanskje ikke er kult?

Alle kjenner noen som har vært innlagt en periode. Skulle tro det ikke var så tabu lenger i 2014...

ok. jeg mener ikke å være negativ til å bli lagt inn, det er bare det at jeg er redd for å bli lagt inn på tull, og at de skal lyge til meg å si at jeg er syk når jeg ikke er det. jeg er redd for at jeg spiller dem et puss uten at jeg vil det også.

Anonymous poster hash: fcaf1...375

Lenke til kommentar

Den tankegangen der jenta mi.. Det er første tegn på at du muligens er sjuk. :)

Det er ingen som kommer til å legge deg inn på tull. Det er trangt om plassen på slike steder og mange i kø, så blir du prioritert inn i rekkene så heng på!

Husk de bare vil få deg frisk så de kan hive deg ut igjen og få inn nestemann.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...