Superparanoid Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Jeg har forsøkt å finne svar på mine spørsmål på Adobes nettsider, men jeg finner ikke ut av det. Forsøkte også å ringe dem, men fikk da telefonsvarer om at de bare har engelskspråklige agenter tilgjengelig. Ettersom jeg ikke føler meg helt komfortabel på engelsk, håper noen her inne kan hjelpe meg isteden... Saken er at jeg har et Creative cloud single-app abonnement på Photoshop CS6. Jeg har hatt dette siden juli 2012, og det var da 1 års binding på abonnementet. Jeg har vært veldig fornøyd med løsningen, men jeg skulle gjerne ha byttet til Photoshop CC. Men når jeg logger meg på min adobe konto, står det at medlemskapet mitt fornyes 10. juli 2014, og at det er 5 måneder igjen til fornyelse. Jeg forstår ikke dette helt. Jeg har månedlige trekk, og bindingstiden har jo gått ut for lenge siden. Vil jeg få bruddgebyr hvis jeg bytter eller sier opp avtalen nå? Skjønner uansett ikke helt hvordan jeg gjør det... Et annet "problem" er at jeg skulle installert programmet både på den stasjonære og bærbare pc'n. Det skal være to lisenser på avtalen, så det burde ikke være noe problem, og jeg har også hatt det på to pc'er tidligere. Men etter at jeg byttet laptop, ønsker jeg å få programmet installert på denne istedenfor den gamle laptopen. Jeg finner ikke ut av hvordan jeg gjør dette. Det eneste jeg har fått til er å laste ned en 30 dagers prøveversjon... Vil være veldig takknemlig om noen kan fortelle meg hvordan dette fungerer. På forhånd takk! Lenke til kommentar
se# Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Har du abonnement burde det bare være å installere siste versjon. Har ikke prøvd det, men den burde jo godta lisensinfoen din også på PS CC. Normalt når man bytter maskin installerer du normalt og (så vidt jeg husker) kommer det da spørsmål om hvilken maskin som ikke lenger skal ha programmet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå