Arodem Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 – Vi kunne ikke vente lenger, forteller Facepunch Studio.Nå er zombiene kastet ut av Rust Lenke til kommentar
BonBattery Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 så alt dei gjort er fjernet zombiene? ulvene har no vært der ein stund Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Nå skakke jeg være ufin men har vel sjelden sett mindre sjarmerende grafikk. Ble spillet påbegynt for mange år siden kanskje? 3 Lenke til kommentar
ulle1040 Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Ganske engasjerende spill hvis man spiller med noen man kjenner. Litt mindre givende på egenhånd for min del. Det største problemet med rust er at Osx versjonen har vært mer eller mindre ikke spillbar. 2 Lenke til kommentar
Silverino Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Nå skakke jeg være ufin men har vel sjelden sett mindre sjarmerende grafikk. Ble spillet påbegynt for mange år siden kanskje? Spillet var bare et lite prosjekt startet av en person, og var i utgangspunktet aldri tenkt å bli noe så stort som det har blitt. Det er faktisk ikke så ille når man spiller det, og har i bakhodet at det er ekstremt tidlig alpha fortsatt 1 Lenke til kommentar
Siggen321 Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 - Yep. Vi gjorde det. Vi kunne ikek vente med det lenger. Skriveleif! ( klager ikke, skriver "ikek" selv hele tida) Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 - Yep. Vi gjorde det. Vi kunne ikek vente med det lenger. Skriveleif! ( klager ikke, skriver "ikek" selv hele tida) Ike klag på simple skriveleif.... Lenke til kommentar
oOF Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Nå skakke jeg være ufin men har vel sjelden sett mindre sjarmerende grafikk. Ble spillet påbegynt for mange år siden kanskje? Gameplay > graphics any day of the week. 4 Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Nå skakke jeg være ufin men har vel sjelden sett mindre sjarmerende grafikk. Ble spillet påbegynt for mange år siden kanskje? Det er bare i alpah fasen. Må spillet være så fint og se på for at det skal falle i smak hos deg lol. 1 Lenke til kommentar
Silverino Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Litt off topic, tilgi meg: Virker som uansett hvilket spill det er snakk om for tiden så er det noen som har negative kommentarer om grafikk, selv om jeg kan skjønne det på dette spillet. Kan noen gi meg et eksempel på hvilket spill det er en enighet om at har veldig bra grafikk? Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Nå skakke jeg være ufin men har vel sjelden sett mindre sjarmerende grafikk. Ble spillet påbegynt for mange år siden kanskje? Gameplay > graphics any day of the week. Vi lever i 2014.... Gameplay < graphics and gameplay.. Rust sin grafikk er ikke så galen heller viss du sammenlikner med andre "like" spill.. Som f.eks 7 days og DayZ Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Litt off topic, tilgi meg: Virker som uansett hvilket spill det er snakk om for tiden så er det noen som har negative kommentarer om grafikk, selv om jeg kan skjønne det på dette spillet. Kan noen gi meg et eksempel på hvilket spill det er en enighet om at har veldig bra grafikk? The Witcher 2, Crysis Warhead og Star Citizen. Men nå er det ikke alltid grafikk som rår, må også huske det estetiske, det er tross alt det som gjør det appellerende for øyet. Lenke til kommentar
AedionGame Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 - Yep. Vi gjorde det. Vi kunne ikek vente med det lenger. Skriveleif! ( klager ikke, skriver "ikek" selv hele tida) Ike klag på simple skriveleif.... Ikke* Lenke til kommentar
oOF Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Nå skakke jeg være ufin men har vel sjelden sett mindre sjarmerende grafikk. Ble spillet påbegynt for mange år siden kanskje? Gameplay > graphics any day of the week. Vi lever i 2014.... Gameplay < graphics and gameplay.. Rust sin grafikk er ikke så galen heller viss du sammenlikner med andre "like" spill.. Som f.eks 7 days og DayZ Åh ja, lever vi i 2014, ja. Det visste jeg ikke. Takk skal du ha. Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Bra! Men at der var zombier i første omgang er jo et rødt signal i mine øyne. De hoppet på `zombie bølgen for at de ikke var originale nok selv. Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Nå skakke jeg være ufin men har vel sjelden sett mindre sjarmerende grafikk. Ble spillet påbegynt for mange år siden kanskje? Det er bare i alpah fasen. Må spillet være så fint og se på for at det skal falle i smak hos deg lol. Ikke nødvendigvis, spørs på sjangeren men i first og third pers shooters så krever jeg både bra gameplay og fet grafikk i nye spill ja. Lenke til kommentar
Chioz Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Ingen zombies? nå ble jeg intresert Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 - Yep. Vi gjorde det. Vi kunne ikek vente med det lenger. Skriveleif! ( klager ikke, skriver "ikek" selv hele tida) Ike klag på simple skriveleif.... Ikke* duh, no kidd'n... Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 - Yep. Vi gjorde det. Vi kunne ikek vente med det lenger. Skriveleif! ( klager ikke, skriver "ikek" selv hele tida) Ike klag på simple skriveleif.... Ikke* Captain Obvious strikes again... Lenke til kommentar
Joccahontas Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 Nå skakke jeg være ufin men har vel sjelden sett mindre sjarmerende grafikk. Ble spillet påbegynt for mange år siden kanskje? Gameplay > graphics any day of the week. Vi lever i 2014.... Gameplay < graphics and gameplay.. Rust sin grafikk er ikke så galen heller viss du sammenlikner med andre "like" spill.. Som f.eks 7 days og DayZ Åh ja, lever vi i 2014, ja. Det visste jeg ikke. Takk skal du ha. Det var en av de mest unødvendige kommentarene jeg har lest på lenge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå