Gå til innhold

OL 2014: Åpningsseremonien


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nedtur med reklamepauser. Håper nrk får rettighetene på neste OL.

 

Forøvrig en grei åpningssermoni så langt. Veldig russisk ja, men de fleste åpningssermonier pleier jo å ta for seg nasjonens historie og kultur. Jeg hadde forventet meg en militærparade, men det ser ut til at Putin har moderert seg litt.

Endret av ostenxx
Lenke til kommentar

Nedtur med reklamepauser. Håper nrk får rettighetene på neste OL.

 

Forøvrig en grei åpningssermoni så langt. Veldig russisk ja, men de fleste åpningssermonier pleier jo å ta for seg nasjonens historie og kultur. Jeg hadde forventet meg en militærparade, men det ser ut til at Putin har moderert seg litt.

Kan si meg helt enig! Der er NRK som skal ha disse rettighetene! Det er ett styr med denne Sumoen, Silverlight crasher hele tiden hos meg når jeg skal prøve å se på OL og det er masse reklame. Ikke bra i det hele tatt dessverre.

Lenke til kommentar

Nei, men de har staten. De har hatt råd i alle år så jeg ser ikke det at det skal bli noe problem nå.

 

Det er fordi EBU hadde rettigheter. Nå har de vel solgt seg ut av masse, og da sier det seg selv at NRK ikke kan ta hele regningen alene (selv om de får 4,5-ish milliarder fra staten årlig).

Lenke til kommentar

Tror ikke at jeg fikk med meg det ordentlige fyrverkeriet pga avspillingsproblemer her. Helt kav umulig å spille av ordentlig slik som på nrk hos tv2 sumo dessverre, og når jeg spør de om hjelp så spør de meg om problemet er i flere nettlesere. Jeg svarer de og etter det så gidder de ikke å svare meg en gang. Dette er dårlig av de! :(

 

Uansett så regner jeg med å se det senere.

 

Hva er høydepunktene i morgen da egentlig? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...