Latias Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Braker løs kl. 17 i ettermiddag. Aksel Lund Svindal er norsk flaggbærer. Let the games begin! Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Vil tro russerne har brukt alt for masse penger på denne seremonien, men bra blir det sikkert, men ikke noe høydepunkt for min del. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Kommer kanskje til å ha det på i bakgrunnen. Seremoniene gir eg igrunn blaffen i.... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2014 Ah, Kaggis er i gang med historietimen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2014 Haha, var så fail med den siste OL-ringen som ikke virket. 3 Lenke til kommentar
slipten Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Vel Hellas kan bli farlig i langrenn dette OL, vær klar over det.... 1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Måtte flire av xxl reklamen. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Måtte flire av xxl reklamen. Haha ja. Den var fin. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Haha, var så fail med den siste OL-ringen som ikke virket. Hva skjedde egentlig?? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Hva skjedde egentlig??Det som skjedde var at det russiske systemet er gjennomsyret av korrupsjon og et av firmaene som leverte dette betalte en buttload med penger for å få oppdraget uten egentlig å ha kompetansen til å gjennomføre det. ...gjetter jeg. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Finnes ikke noe bedre enn at de spiller trance under innmarsjen. Lenke til kommentar
Shablagoy Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Finnes ikke noe bedre enn at de spiller trance under innmarsjen. Tenkte det samme. Håper det blir lagt ut en spilleliste etterhvert. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Reklame under innmarsjen faktisk... 1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Kjører alle kanaler reklamepause nå, eller er dette bare noe tv2 har funnet på? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Kjører alle kanaler reklamepause nå, eller er dette bare noe tv2 har funnet på? Alle kommersielle kanaler kjører reklamepauser, ja. Helt vanlig det. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Hva er poenget med de hestene og de greiene der spør jeg meg Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Hva skjedde egentlig??Det som skjedde var at det russiske systemet er gjennomsyret av korrupsjon og et av firmaene som leverte dette betalte en buttload med penger for å få oppdraget uten egentlig å ha kompetansen til å gjennomføre det. ...gjetter jeg. Someone will face The end of The barrel!! Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Kommer ikke som noe sjokk, men dette her er fryktelig russisk. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Nå var jo åpningen på Lillehammer veldig norsk også da. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Jeg gleder meg til de skal symbolisere Stalin! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå