Mr_Pingvin666 Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Det er j.æ.v.l.i.g dårlig gjort av windows å stenge MSN (messenger) sin chat... Eller hva mener dere? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Tja, var nå ikke klar over at den fantes engang jeg da. Skal jeg chatte bruker jeg heller bare IRC... Lenke til kommentar
Ralek Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Jeg har grått en mang en kveld etter denne dystre nyheten. Helt klart et stort tap for verden. Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Verre er det jo at de skal stenge ute 3.parts msn klienter. Lenke til kommentar
Ralek Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Verre er det jo at de skal stenge ute 3.parts msn klienter. Ja, jeg har grått så store tårer at vi faktisk måtte legge inn vannkanaler i veggene her i huset etter at jeg så den nyheten. Helt forferdigelig..at det går an. Skulle blitt diskutert over statsbudsjettet det der..MINST! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå