Cthulhu Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Linux-baserte Red Star har byttet grensesnitt.Her er Nord-Koreas «nye» operativsystem Lenke til kommentar
Populært innlegg Smirnoff Skrevet 7. februar 2014 Populært innlegg Del Skrevet 7. februar 2014 North Korea Linux is best Linux. 14 Lenke til kommentar
morten_b Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 "Den demokratiske folkerepublikken Korea", vi kan le av det, men i realiteten er Nord Korea akkurat like demokratisk som alle vestlige land. Det er det med mest penger og eiendommer som bestemmer uansett. Jeg tror vi må være ærlige med oss selv. Men OSet er reint og pent og ser nesten vakkert ut. Base synd at skriftspråket er så inn i &%"¤#!%&/ vanskelig å lese 3 Lenke til kommentar
Populært innlegg Akseel Skrevet 7. februar 2014 Populært innlegg Del Skrevet 7. februar 2014 "Den demokratiske folkerepublikken Korea", vi kan le av det, men i realiteten er Nord Korea akkurat like demokratisk som alle vestlige land. Det er det med mest penger og eiendommer som bestemmer uansett. Jeg tror vi må være ærlige med oss selv. hvordan kan du si at det er like demokratisk? med ett knips kan Kim Jong henrette sine nærmeste uten å spørre flertallet om lov...ref drap av onkel. 15 Lenke til kommentar
Populært innlegg Smirnoff Skrevet 7. februar 2014 Populært innlegg Del Skrevet 7. februar 2014 (endret) Hangul er i grunnen et slags alfabet, liknende kana-alfabetene i Japan. Men bokstavene settes opp i "blokker" av 2 til 5 bokstaver hver som representerer stavelser, fordi koreansk (og japansk) ikke går på bokstav for bokstav, men stavelse for stavelse.Det er faktisk ikke vanskelig å lære seg bare man setter seg ned og tar seg tid. Men klart, det hjelper jo også å lære seg språket. Nord Korea akkurat like demokratisk som alle vestlige land Ja, jeg følger alltid spent med når det er valg i Nord-Korea. Oh wait.... Endret 7. februar 2014 av Smirnoff 14 Lenke til kommentar
MatseMats Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 103 år......, neida. Tagikomiske saker som skjer i det landet. Om noen bare kunne ha løst problemet alik at vi ble ferdig med det. Ta det med ro. Den store leder er på saken! Lenke til kommentar
Populært innlegg tommyb Skrevet 7. februar 2014 Populært innlegg Del Skrevet 7. februar 2014 Jeg tror vi må være ærlige med oss selv. Jeg tror ikke du er ærlig med deg selv nå. 10 Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Halleluja! Her er endelig et alternativ til de som mistrivs med Microsoft! https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1565807 Lykke til og håper det nå blir fart på BF4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 hmm ligner på noe jeg har sett før... husker ikke hvor Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 sudo killall -9 familytree 1 Lenke til kommentar
Kluvert Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Nå er jo Kim Jong eier av en mackbook så.. Men stakkar Will Scott da, det var jo et hemmelig prosjekt, kan hende at agentene er allerede på vei Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Ironi eller idioti? Lenke til kommentar
Kluvert Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 (endret) Nå skal Apple kjøpe opp Norde Korea som et selskap og ferdig med det. Endret 7. februar 2014 av Kluvert 2 Lenke til kommentar
VinterUlv Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 103 år......, neida. Tagikomiske saker som skjer i det landet. Om noen bare kunne ha løst problemet alik at vi ble ferdig med det. Ta det med ro. Den store leder er på saken! På sett og vis er det tragikomisk, men tenk litt på året vi universielt godtar som 2014 er basert på en fiktiv karakter, og antall sivilisasjoner som har hatt et eget kalendersystem (alt fra aztekerne, mayaene og kineserne, blandt en del flere som jeg ikke kommer på i farta), så synes jeg egentlig det er helt greit, og litt morsomt, at de ikke bruker samme året som resten. Lenke til kommentar
Omnithunder Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 hmm ligner på noe jeg har sett før... husker ikke hvor Elementary OS Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Jaja, så er det i hvertfall ett land som standardiserer på Linux ... Lenke til kommentar
Somethinganon Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Nord Korea er stuck i år 103... LOL Lenke til kommentar
Wilford Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Fantasiløse Nord Korea kan ikke annet enn å stjele design og kode fra andre. Det viser hvor fantasiløse de er, men også hvilken mangel på moral de har. Linux med Apple OS X grensesnitt, Wannebe OS X. Lenke til kommentar
tjbr Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Ville tippet det kom med utvalgte bilder av Kim selv, som standardiserte skrivebordsbakgrunner. 2 Lenke til kommentar
Leftie Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Ja, jeg følger alltid spent med når det er valg i Nord-Korea. Oh wait.... De avholder faktisk valg, det er bare at de kun har ett navn på valgseddelen. Da slipper de slike håpløse situasjoner som USA har måttet slite med 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå