Mbt93 Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Har kun funnet 3-4 erfaringer om denne klinikken og kirurgen, alle positive. Var på konsultasjon og alt virket ordentlig og seriøst, men blir litt bekymret når jeg finner så lite erfaringer, når alle andre klinikker får mye av både ris og ros! Har noen gjort neseplastikk der? Før/etterbilder? Gode, dårlige erfaringer? Håper på litt tips her:-) operasjon er i starten av april :-) Lenke til kommentar
lion33 Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Har kun funnet 3-4 erfaringer om denne klinikken og kirurgen, alle positive. Var på konsultasjon og alt virket ordentlig og seriøst, men blir litt bekymret når jeg finner så lite erfaringer, når alle andre klinikker får mye av både ris og ros! Har noen gjort neseplastikk der? Før/etterbilder? Gode, dårlige erfaringer? Håper på litt tips her:-) operasjon er i starten av april :-) Hvis du gjør det i Norge får du garanti -hvis de gjør en feil- men det finnes gode klinikker i Polen som Dr Adam Kalecinsk ,som mange har gode erfaringer med. + det er billigere. Lenke til kommentar
Mbt93 Skrevet 8. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2014 Har kun funnet 3-4 erfaringer om denne klinikken og kirurgen, alle positive. Var på konsultasjon og alt virket ordentlig og seriøst, men blir litt bekymret når jeg finner så lite erfaringer, når alle andre klinikker får mye av både ris og ros! Har noen gjort neseplastikk der? Før/etterbilder? Gode, dårlige erfaringer? Håper på litt tips her:-) operasjon er i starten av april :-) Hvis du gjør det i Norge får du garanti -hvis de gjør en feil- men det finnes gode klinikker i Polen som Dr Adam Kalecinsk ,som mange har gode erfaringer med. + det er billigere. Ja, ser den. Er egentlig uaktuelt å gjøre det i utlandet - de er sikkert råflinke, men har veldig angst for å fly og liker å være hjemme hos meg selv etter slike ting. Har valgt klinikk og kirurg, akademikliniken hos bjørn tvedt! Bare nysgjerrig på andres opplevelser der og evnt før etter bilder Lenke til kommentar
lion33 Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 (endret) Har kun funnet 3-4 erfaringer om denne klinikken og kirurgen, alle positive. Var på konsultasjon og alt virket ordentlig og seriøst, men blir litt bekymret når jeg finner så lite erfaringer, når alle andre klinikker får mye av både ris og ros! Har noen gjort neseplastikk der? Før/etterbilder? Gode, dårlige erfaringer? Håper på litt tips her:-) operasjon er i starten av april :-)Hvis du gjør det i Norge får du garanti -hvis de gjør en feil- men det finnes gode klinikker i Polen som Dr Adam Kalecinsk ,som mange har gode erfaringer med. + det er billigere. Ja, ser den. Er egentlig uaktuelt å gjøre det i utlandet - de er sikkert råflinke, men har veldig angst for å fly og liker å være hjemme hos meg selv etter slike ting. Har valgt klinikk og kirurg, akademikliniken hos bjørn tvedt! Bare nysgjerrig på andres opplevelser der og evnt før etter bilder Det er vanskelig å finne slike bilder - de som oftest ble fornøyde glemmer fortiden - de orker ikke å komme på Internett å skrive om det, jeg tenkte å gjøre det i Polen, med tanke på at det så mye billigere , en her i norge fra 40- 50 k , men vi får se, er jo bare en student da - 10-15 k høres bra ut , men selvfølgelig vil jeg ha bra resultater. Jeg hadde dratt til Oslo, hvis du betaler 40-50 får du garanti - skulle ikke du være fornøyd for du en ny operasjon gratis, det er jo bra, og rette på feilene, men jeg tror for de fleste så går det bra. Får håpe at du får noen tilbakemeldinger fra noen som har gjort selve operasjonen . Forresten hvor mye må du betale ? og gidder du å skrive om din opplevelse hvis du skulle gjennomføre en operasjon? Endret 8. februar 2014 av borion Lenke til kommentar
Mbt93 Skrevet 8. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2014 Har kun funnet 3-4 erfaringer om denne klinikken og kirurgen, alle positive. Var på konsultasjon og alt virket ordentlig og seriøst, men blir litt bekymret når jeg finner så lite erfaringer, når alle andre klinikker får mye av både ris og ros! Har noen gjort neseplastikk der? Før/etterbilder? Gode, dårlige erfaringer? Håper på litt tips her:-) operasjon er i starten av april :-)Hvis du gjør det i Norge får du garanti -hvis de gjør en feil- men det finnes gode klinikker i Polen som Dr Adam Kalecinsk ,som mange har gode erfaringer med. + det er billigere. Ja, ser den. Er egentlig uaktuelt å gjøre det i utlandet - de er sikkert råflinke, men har veldig angst for å fly og liker å være hjemme hos meg selv etter slike ting. Har valgt klinikk og kirurg, akademikliniken hos bjørn tvedt! Bare nysgjerrig på andres opplevelser der og evnt før etter bilder Det er vanskelig å finne slike bilder - de som oftest ble fornøyde glemmer fortiden - de orker ikke å komme på Internett å skrive om det, jeg tenkte å gjøre det i Polen, med tanke på at det så mye billigere , en her i norge fra 40- 50 k , men vi får se, er jo bare en student da - 10-15 k høres bra ut , men selvfølgelig vil jeg ha bra resultater. Jeg hadde dratt til Oslo, hvis du betaler 40-50 får du garanti - skulle ikke du være fornøyd for du en ny operasjon gratis, det er jo bra, og rette på feilene, men jeg tror for de fleste så går det bra. Får håpe at du får noen tilbakemeldinger fra noen som har gjort selve operasjonen . Forresten hvor mye må du betale ? og gidder du å skrive om din opplevelse hvis du skulle gjennomføre en operasjon? Ja, regner med at det er flest av de negative historiene man hører, mens de positive ikke like ofte blir delt! Jeg er student selv, så blir tøft for lommeboken fremover, men har spart veldig lenge:-) må ut med 45.000, så det burde både være ordentlig og trygt med en slags forsikring om noe skulle gå veldig galt, har sendt en Mail dit for å dobbelsjekke - var jo så mye jeg glemte å spørre om når jeg var der! Har bare hørt positivt om klinikken heldigvis, så blir nok fornøyd :-) Jeg skal redusere nesemuslinger for å forbedre luftstrømmen, fjerne hump på neseryggen og løfte nesetippen en ørliten anelse. Det er med andre ord ikke noen veldig forandring av selve utseendet på nesen, og jeg deler gjerne min opplevelse om du er interessert :-D Lenke til kommentar
lion33 Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Har kun funnet 3-4 erfaringer om denne klinikken og kirurgen, alle positive. Var på konsultasjon og alt virket ordentlig og seriøst, men blir litt bekymret når jeg finner så lite erfaringer, når alle andre klinikker får mye av både ris og ros! Har noen gjort neseplastikk der? Før/etterbilder? Gode, dårlige erfaringer? Håper på litt tips her:-) operasjon er i starten av april :-)Hvis du gjør det i Norge får du garanti -hvis de gjør en feil- men det finnes gode klinikker i Polen som Dr Adam Kalecinsk ,som mange har gode erfaringer med. + det er billigere. Ja, ser den. Er egentlig uaktuelt å gjøre det i utlandet - de er sikkert råflinke, men har veldig angst for å fly og liker å være hjemme hos meg selv etter slike ting. Har valgt klinikk og kirurg, akademikliniken hos bjørn tvedt! Bare nysgjerrig på andres opplevelser der og evnt før etter bilder Det er vanskelig å finne slike bilder - de som oftest ble fornøyde glemmer fortiden - de orker ikke å komme på Internett å skrive om det, jeg tenkte å gjøre det i Polen, med tanke på at det så mye billigere , en her i norge fra 40- 50 k , men vi får se, er jo bare en student da - 10-15 k høres bra ut , men selvfølgelig vil jeg ha bra resultater. Jeg hadde dratt til Oslo, hvis du betaler 40-50 får du garanti - skulle ikke du være fornøyd for du en ny operasjon gratis, det er jo bra, og rette på feilene, men jeg tror for de fleste så går det bra. Får håpe at du får noen tilbakemeldinger fra noen som har gjort selve operasjonen . Forresten hvor mye må du betale ? og gidder du å skrive om din opplevelse hvis du skulle gjennomføre en operasjon? Ja, regner med at det er flest av de negative historiene man hører, mens de positive ikke like ofte blir delt! Jeg er student selv, så blir tøft for lommeboken fremover, men har spart veldig lenge:-) må ut med 45.000, så det burde både være ordentlig og trygt med en slags forsikring om noe skulle gå veldig galt, har sendt en Mail dit for å dobbelsjekke - var jo så mye jeg glemte å spørre om når jeg var der! Har bare hørt positivt om klinikken heldigvis, så blir nok fornøyd :-) Jeg skal redusere nesemuslinger for å forbedre luftstrømmen, fjerne hump på neseryggen og løfte nesetippen en ørliten anelse. Det er med andre ord ikke noen veldig forandring av selve utseendet på nesen, og jeg deler gjerne min opplevelse om du er interessert :-D Skal du bare redusere det fordi du vil forbedre luftstrømmen? du vet at legen din kan se på det hvis du sliter med puste eller snorker - faren min pleide å snorke på grunn av tett nese - gratis operasjon. Å endre selve nesen- utseendet på nesen koster.. Lenke til kommentar
Mbt93 Skrevet 8. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2014 Har kun funnet 3-4 erfaringer om denne klinikken og kirurgen, alle positive. Var på konsultasjon og alt virket ordentlig og seriøst, men blir litt bekymret når jeg finner så lite erfaringer, når alle andre klinikker får mye av både ris og ros! Har noen gjort neseplastikk der? Før/etterbilder? Gode, dårlige erfaringer? Håper på litt tips her:-) operasjon er i starten av april :-)Hvis du gjør det i Norge får du garanti -hvis de gjør en feil- men det finnes gode klinikker i Polen som Dr Adam Kalecinsk ,som mange har gode erfaringer med. + det er billigere. Ja, ser den. Er egentlig uaktuelt å gjøre det i utlandet - de er sikkert råflinke, men har veldig angst for å fly og liker å være hjemme hos meg selv etter slike ting. Har valgt klinikk og kirurg, akademikliniken hos bjørn tvedt! Bare nysgjerrig på andres opplevelser der og evnt før etter bilder Det er vanskelig å finne slike bilder - de som oftest ble fornøyde glemmer fortiden - de orker ikke å komme på Internett å skrive om det, jeg tenkte å gjøre det i Polen, med tanke på at det så mye billigere , en her i norge fra 40- 50 k , men vi får se, er jo bare en student da - 10-15 k høres bra ut , men selvfølgelig vil jeg ha bra resultater. Jeg hadde dratt til Oslo, hvis du betaler 40-50 får du garanti - skulle ikke du være fornøyd for du en ny operasjon gratis, det er jo bra, og rette på feilene, men jeg tror for de fleste så går det bra. Får håpe at du får noen tilbakemeldinger fra noen som har gjort selve operasjonen . Forresten hvor mye må du betale ? og gidder du å skrive om din opplevelse hvis du skulle gjennomføre en operasjon? Ja, regner med at det er flest av de negative historiene man hører, mens de positive ikke like ofte blir delt! Jeg er student selv, så blir tøft for lommeboken fremover, men har spart veldig lenge:-) må ut med 45.000, så det burde både være ordentlig og trygt med en slags forsikring om noe skulle gå veldig galt, har sendt en Mail dit for å dobbelsjekke - var jo så mye jeg glemte å spørre om når jeg var der! Har bare hørt positivt om klinikken heldigvis, så blir nok fornøyd :-) Jeg skal redusere nesemuslinger for å forbedre luftstrømmen, fjerne hump på neseryggen og løfte nesetippen en ørliten anelse. Det er med andre ord ikke noen veldig forandring av selve utseendet på nesen, og jeg deler gjerne min opplevelse om du er interessert :-D Skal du bare redusere det fordi du vil forbedre luftstrømmen? du vet at legen din kan se på det hvis du sliter med puste eller snorker - faren min pleide å snorke på grunn av tett nese - gratis operasjon. Å endre selve nesen- utseendet på nesen koster.. Både det og forandre utseendet. Vært hos både fastlege og 2 ØNH leger, har måttet gå igjennom to mislykkede behandlinger som måtte prøves før det var snakk om operasjon, så nå ville jeg rett og slett bare ta det i egne hender og få det gjort slik jeg vil og ikke minst når det passer med studiene mine :-) i og med at jeg skal gjøre noe kosmetisk også, følte jeg det var bedre enn å ta det i to omganger, for offentlig fikser de ingenting på utseendet! Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Du får rapportere om du blir fornøyd. Skal selv på konsultasjon hos akademiklinikken om ikke så lenge, så vil også gjerne høre tilbakemeldinger. Anonymous poster hash: 2e583...b81 Lenke til kommentar
Mbt93 Skrevet 8. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2014 Du får rapportere om du blir fornøyd. Skal selv på konsultasjon hos akademiklinikken om ikke så lenge, så vil også gjerne høre tilbakemeldinger. Anonymous poster hash: 2e583...b81 Det skal jeg gjøre. Neseoperasjon på deg også? Lenke til kommentar
Mbt93 Skrevet 2. april 2014 Forfatter Del Skrevet 2. april 2014 Du får rapportere om du blir fornøyd. Skal selv på konsultasjon hos akademiklinikken om ikke så lenge, så vil også gjerne høre tilbakemeldinger. Anonymous poster hash: 2e583...b81 Da har jeg tid til å oppdatere de som er interresert:) opererte idag på akademiklininen! Var livredd da jeg ankom rommet mitt, og trodde virkelig jeg skulle gå i gulvet da kirurgen tegnet opp nesen min. Både mage og hode var helt i krøll! Fikk en masse piller som skulle svelges med litt vann og veneflon i håndleddet (det gikk veldig fint) før jeg lå å skalv under dyna et lite kvarter. Så måtte jeg gå inn på operasjonssalen og legge meg, ikke mindre nervøs da. Fikk først litt lokalbedøvelse i armen, som var ganske kaldt og ubehagelig mens de koblet opp alt av utstyr. Deretter fikk jeg narkosen i armen og maske over ansiktet, fikk såvidt mumlet at dette gikk fort før jeg sov dypt. Våknet opp smertefri og veldig glad (og rusa, haha) fikk litt kjeks og vann før jeg stablet meg på bena. Har hatt litt blødninger, men dette har avtatt utover dagen! Smerter har nesten ikke vært til stede, kun tetthet og trykk pga tampongene! Har klart meg fint med 4 paracet på hele dagen :-) håper morgendagen blir like god før tampongene skal ut på tirsdag! Har jo ikke sett resultatet ennå under gipsen, men så langt er det ingenting å være redd for og veldig verdt det ! Håper det kan lette litt på redselen hos noen:-) 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 Du får rapportere om du blir fornøyd. Skal selv på konsultasjon hos akademiklinikken om ikke så lenge, så vil også gjerne høre tilbakemeldinger. Anonymous poster hash: 2e583...b81 Da har jeg tid til å oppdatere de som er interresert:) opererte idag på akademiklininen! Var livredd da jeg ankom rommet mitt, og trodde virkelig jeg skulle gå i gulvet da kirurgen tegnet opp nesen min. Både mage og hode var helt i krøll! Fikk en masse piller som skulle svelges med litt vann og veneflon i håndleddet (det gikk veldig fint) før jeg lå å skalv under dyna et lite kvarter.Så måtte jeg gå inn på operasjonssalen og legge meg, ikke mindre nervøs da. Fikk først litt lokalbedøvelse i armen, som var ganske kaldt og ubehagelig mens de koblet opp alt av utstyr. Deretter fikk jeg narkosen i armen og maske over ansiktet, fikk såvidt mumlet at dette gikk fort før jeg sov dypt. Våknet opp smertefri og veldig glad (og rusa, haha) fikk litt kjeks og vann før jeg stablet meg på bena. Har hatt litt blødninger, men dette har avtatt utover dagen! Smerter har nesten ikke vært til stede, kun tetthet og trykk pga tampongene! Har klart meg fint med 4 paracet på hele dagen :-) håper morgendagen blir like god før tampongene skal ut på tirsdag! Har jo ikke sett resultatet ennå under gipsen, men så langt er det ingenting å være redd for og veldig verdt det ! Håper det kan lette litt på redselen hos noen:-) hvor mye betalte du ? Tenke å gjøre det i en klinikk i Tsjekkia som samarbeider med Norge. Anonymous poster hash: ed7d1...fb2 Lenke til kommentar
Mbt93 Skrevet 6. april 2014 Forfatter Del Skrevet 6. april 2014 Du får rapportere om du blir fornøyd. Skal selv på konsultasjon hos akademiklinikken om ikke så lenge, så vil også gjerne høre tilbakemeldinger. Anonymous poster hash: 2e583...b81 Da har jeg tid til å oppdatere de som er interresert:) opererte idag på akademiklininen! Var livredd da jeg ankom rommet mitt, og trodde virkelig jeg skulle gå i gulvet da kirurgen tegnet opp nesen min. Både mage og hode var helt i krøll! Fikk en masse piller som skulle svelges med litt vann og veneflon i håndleddet (det gikk veldig fint) før jeg lå å skalv under dyna et lite kvarter.Så måtte jeg gå inn på operasjonssalen og legge meg, ikke mindre nervøs da. Fikk først litt lokalbedøvelse i armen, som var ganske kaldt og ubehagelig mens de koblet opp alt av utstyr. Deretter fikk jeg narkosen i armen og maske over ansiktet, fikk såvidt mumlet at dette gikk fort før jeg sov dypt. Våknet opp smertefri og veldig glad (og rusa, haha) fikk litt kjeks og vann før jeg stablet meg på bena. Har hatt litt blødninger, men dette har avtatt utover dagen! Smerter har nesten ikke vært til stede, kun tetthet og trykk pga tampongene! Har klart meg fint med 4 paracet på hele dagen :-) håper morgendagen blir like god før tampongene skal ut på tirsdag! Har jo ikke sett resultatet ennå under gipsen, men så langt er det ingenting å være redd for og veldig verdt det ! Håper det kan lette litt på redselen hos noen:-) hvor mye betalte du ? Tenke å gjøre det i en klinikk i Tsjekkia som samarbeider med Norge. Anonymous poster hash: ed7d1...fb2 Betalte 45.000,- så det var en heftig sum! Verdt hver krone så langt, pustingen og luktesansen er 10x bedre :-) Lenke til kommentar
neserett Skrevet 17. april 2014 Del Skrevet 17. april 2014 Hei. Jeg har konsultasjon hos Bjørn tvedt neste fredag og finner heller ikke mye info om han og erfaringer. Hva kan du/dere fortelle meg om han? utdanning og erfaring osv? Og hvordan er nesa blitt etter operasjon? veit det tar laaaang tid før hevelse osv er nede og den virkelige formen kommer fram. Det skremmer meg litt at han har jobbet hos dr Bunæs før, da det står mye dårlig om han på nettet. Valg av kirurg er veldig vanskelig! takk for svar. Lenke til kommentar
Mbt93 Skrevet 17. april 2014 Forfatter Del Skrevet 17. april 2014 (endret) Hei. Jeg har konsultasjon hos Bjørn tvedt neste fredag og finner heller ikke mye info om han og erfaringer. Hva kan du/dere fortelle meg om han? utdanning og erfaring osv? Og hvordan er nesa blitt etter operasjon? veit det tar laaaang tid før hevelse osv er nede og den virkelige formen kommer fram. Det skremmer meg litt at han har jobbet hos dr Bunæs før, da det står mye dårlig om han på nettet. Valg av kirurg er veldig vanskelig! takk for svar. Hei du:) opererte meg der for 15 dager siden nå, så håper jeg kan svare på litt for deg! På konsultasjonen var han litt kjapp synes jeg, men han forklarte og viste meg hva jeg kunne få og forvente ut i fra mitt utgangspunkt. Men jeg følte meg veldig trygg der, derfor falt valget på han. Når det gjelder utdanning er han utdannet innen øre-nese-hals og han har jobber som overlege innen det på Rikshospitalet, han har altså god peiling på hva som må til på det funksjonelle i nesen. Han var også registrert der han skulle ang plastisk kirurgi. Anbefaler deg å sjekke alt om neseplastikk på plastikkirurgi.nu! Der får du gode tips, info og sjekklister du kan bruke når du velger mellom kirurgene:) Vet også at han har jobbet med Bunæs, men navnet hans har aldri kommet opp i sammenheng med de negative sakene rundt Bunæs så vidt jeg har sett:) Nesen min har blitt fantastisk! Og den fungerer også mye bedre enn før! Viser deg gjerne før og etter bilde om du er interresert, det var noe jeg savnet. Jeg var fornøyd med en gang gipsen kom av, selvom som du sier, at nesen var veldig hoven. Men nå 15 dager etter er det bare de som vet jeg har operert som kan se at det er litt hevelse igjen. Tror nok at for alle andre ser nesen helt normal ut:-) Forteller deg gjerne mer om min opplevelse hvis du ønsker det, men husk at det er du som skal føle deg trygg hos den kirurgen du velger! Dette er jo bare min erfaring. (Forøvrig er det jeg har lest om bjørn tvedt, selvom det er lite, vært utelukkende positivt:D) Endret 17. april 2014 av Mbt93 Lenke til kommentar
neserett Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Hei. Jeg har konsultasjon hos Bjørn tvedt neste fredag og finner heller ikke mye info om han og erfaringer. Hva kan du/dere fortelle meg om han? utdanning og erfaring osv? Og hvordan er nesa blitt etter operasjon? veit det tar laaaang tid før hevelse osv er nede og den virkelige formen kommer fram. Det skremmer meg litt at han har jobbet hos dr Bunæs før, da det står mye dårlig om han på nettet. Valg av kirurg er veldig vanskelig! takk for svar. Hei du:) opererte meg der for 15 dager siden nå, så håper jeg kan svare på litt for deg! På konsultasjonen var han litt kjapp synes jeg, men han forklarte og viste meg hva jeg kunne få og forvente ut i fra mitt utgangspunkt. Men jeg følte meg veldig trygg der, derfor falt valget på han. Når det gjelder utdanning er han utdannet innen øre-nese-hals og han har jobber som overlege innen det på Rikshospitalet, han har altså god peiling på hva som må til på det funksjonelle i nesen. Han var også registrert der han skulle ang plastisk kirurgi. Anbefaler deg å sjekke alt om neseplastikk på plastikkirurgi.nu! Der får du gode tips, info og sjekklister du kan bruke når du velger mellom kirurgene:) Vet også at han har jobbet med Bunæs, men navnet hans har aldri kommet opp i sammenheng med de negative sakene rundt Bunæs så vidt jeg har sett:) Nesen min har blitt fantastisk! Og den fungerer også mye bedre enn før! Viser deg gjerne før og etter bilde om du er interresert, det var noe jeg savnet. Jeg var fornøyd med en gang gipsen kom av, selvom som du sier, at nesen var veldig hoven. Men nå 15 dager etter er det bare de som vet jeg har operert som kan se at det er litt hevelse igjen. Tror nok at for alle andre ser nesen helt normal ut:-) Forteller deg gjerne mer om min opplevelse hvis du ønsker det, men husk at det er du som skal føle deg trygg hos den kirurgen du velger! Dette er jo bare min erfaring. (Forøvrig er det jeg har lest om bjørn tvedt, selvom det er lite, vært utelukkende positivt:D) Hei igjen! ja nå har jeg vært hos bjørn tvedt og fikk vite mye av det du skriver her. Jeg føler meg veldig trygg på valget av han og skal opereres i august. hadde vært interessant å få se før og etterbilder da jeg glemte å spørre om dette på konsultasjonen. har du en mail jeg kan nå deg på? Lenke til kommentar
EJD Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 Hei! Jeg er på utkikk etter en kirurg men for et forferdelig vanskelig valg! Hvordan ble resultatet ditt? Lenke til kommentar
EJD Skrevet 7. oktober 2015 Del Skrevet 7. oktober 2015 Hei. Jeg har konsultasjon hos Bjørn tvedt neste fredag og finner heller ikke mye info om han og erfaringer. Hva kan du/dere fortelle meg om han? utdanning og erfaring osv? Og hvordan er nesa blitt etter operasjon? veit det tar laaaang tid før hevelse osv er nede og den virkelige formen kommer fram. Det skremmer meg litt at han har jobbet hos dr Bunæs før, da det står mye dårlig om han på nettet. Valg av kirurg er veldig vanskelig! takk for svar. Hei du:) opererte meg der for 15 dager siden nå, så håper jeg kan svare på litt for deg! På konsultasjonen var han litt kjapp synes jeg, men han forklarte og viste meg hva jeg kunne få og forvente ut i fra mitt utgangspunkt. Men jeg følte meg veldig trygg der, derfor falt valget på han. Når det gjelder utdanning er han utdannet innen øre-nese-hals og han har jobber som overlege innen det på Rikshospitalet, han har altså god peiling på hva som må til på det funksjonelle i nesen. Han var også registrert der han skulle ang plastisk kirurgi. Anbefaler deg å sjekke alt om neseplastikk på plastikkirurgi.nu! Der får du gode tips, info og sjekklister du kan bruke når du velger mellom kirurgene:) Vet også at han har jobbet med Bunæs, men navnet hans har aldri kommet opp i sammenheng med de negative sakene rundt Bunæs så vidt jeg har sett:) Nesen min har blitt fantastisk! Og den fungerer også mye bedre enn før! Viser deg gjerne før og etter bilde om du er interresert, det var noe jeg savnet. Jeg var fornøyd med en gang gipsen kom av, selvom som du sier, at nesen var veldig hoven. Men nå 15 dager etter er det bare de som vet jeg har operert som kan se at det er litt hevelse igjen. Tror nok at for alle andre ser nesen helt normal ut:-) Forteller deg gjerne mer om min opplevelse hvis du ønsker det, men husk at det er du som skal føle deg trygg hos den kirurgen du velger! Dette er jo bare min erfaring. (Forøvrig er det jeg har lest om bjørn tvedt, selvom det er lite, vært utelukkende positivt:D) Hei igjen! ja nå har jeg vært hos bjørn tvedt og fikk vite mye av det du skriver her. Jeg føler meg veldig trygg på valget av han og skal opereres i august. hadde vært interessant å få se før og etterbilder da jeg glemte å spørre om dette på konsultasjonen. har du en mail jeg kan nå deg på? Hvordan ble resultatet? Lenke til kommentar
Hannah00 Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 Jeg vil også operere nesen! Kanskje bare file litt for å gjøre den mer feminin. Hvordan gikk det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå