AfterGlow Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Har mottatt kritikk for spillets korte varighet.Kojima forsvarer Metal Gear Solid: Ground Zeroes Lenke til kommentar
laurell Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Blir nok samme hylekoret uansett som med de andre spillene.. Mange spiller gjennom MGS spillene på alt for enkel vanskelighetsgrad og trykker bort cutscenes, da er det ikke rart at spillene blir så korte for enkelte. Det så er gøy med disse spillene er å spille på tøffere vanskelighetsgrad og spille gjennom spillet for å få de beste rankene som "Big Boss"/"Fox Hound". Har sett hvordan MGS V fungerer på hard vs easy/normal på youtube.. med den åpne verdenen som vi får så blir det sikkert ikke lett å fullføre missions uten å bli spottet (og drept). Gleder meg veldig til disse spillene Lenke til kommentar
iRavi Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Blir nok samme hylekoret uansett som med de andre spillene.. Mange spiller gjennom MGS spillene på alt for enkel vanskelighetsgrad og trykker bort cutscenes, da er det ikke rart at spillene blir så korte for enkelte. Det så er gøy med disse spillene er å spille på tøffere vanskelighetsgrad og spille gjennom spillet for å få de beste rankene som "Big Boss"/"Fox Hound". Husker jeg prøvde meg på MGS 3 på European Extreme. Etter å ha prøvd i sikkert 2-3 timer på å ta ut Ocelot-squaden i starten av spillet, klarte ejg det til slutt. Kanskje et av mine største øyeblikk innen gaming. Dessverre spilte jeg ikke mye lengre, på grunn av at jeg hadde rundet spillet hele fire ganger samme halvår, så jeg var rett og slett litt lei. Hadde også en kompis som var som en maskin på MGS 2 på Tanker-chapteret. Han hadde også på European Extreme og gjorde alt perfekt ned til minste detalj, husker jeg var så sinnssykt imponert. Lenke til kommentar
Ein Mugen Tenshin Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Det var vel en achievement å spille gjennom MSG 4 på under 6 timer på Big Boss vanskelighetsgrad, så det er jo i teorien mulig. Men som vi alle husker tok det langt mer tid enn dette selv på de lettere vanskelighetsgradene for de fleste av oss. ;-) Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Bilde i artikelen kan da umulig være fra 5? Se hvor firekanta figuren er. Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Bilde i artikelen kan da umulig være fra 5? Se hvor firekanta figuren er. Det er visst fra et oppdrag kalt DÉJÀ VU'. 1 Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Bilde i artikelen kan da umulig være fra 5? Se hvor firekanta figuren er. Det er visst fra et oppdrag kalt DÉJÀ VU'. Det forklarer det Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Bilde i artikelen kan da umulig være fra 5? Se hvor firekanta figuren er. Det er et Playstation eksklusiv oppdrag hvor man kan styre den orginale snake fra Ps1 , som sett fra profilbildet mitt. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Eneste som skuffer meg er at dem fortsatt bruker samme lydeffektene som MGS 1 når fiender oppdager deg. Det river deg totalt vekk fra realismen spillet ellers kjører. Svære utropstegn over hodet på folk og soldater som oppfører seg som idioter. "Hmm what was that sound?!?" Håper dette forsvinner når spillet kommer ut ... Lenke til kommentar
Joachim93 Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 Kommer spillet til Xbox 360? Lenke til kommentar
laurell Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 Kommer spillet til Xbox 360? Ja.. Kommer til Xbox 360, One, PS3 og PS4. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Eneste som skuffer meg er at dem fortsatt bruker samme lydeffektene som MGS 1 når fiender oppdager deg. Det river deg totalt vekk fra realismen spillet ellers kjører. Svære utropstegn over hodet på folk og soldater som oppfører seg som idioter. "Hmm what was that sound?!?" Håper dette forsvinner når spillet kommer ut ... 1 lite tips... ikke kjøp spillet, så slipper vi høre på gnålet ditt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå