Gintoki Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Jeg skal snart flytte, å den nye leiligheten støtter ikke fiber.Hvilken andre "ikke fiber" leverandører enn telenor tilbyr gode stabile hastigheter til en ikke altfor dyr pris? Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Første spørsmålet er vel hvem som kan levere der. Hvis det er kabel-TV i leiligheten, så kan det være et alternativ. Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 7. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2014 Eller stryk spørsmålet, snakka nettop med telehor, å de sa at 13/0.6 var det beste den leiligheten støtta.Så da blir det å ete etter en annen leilighet, for jeg trapper pokkern ikke ned fra 70/70 linje å ned til 13/0.6 Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Høres ut som alternativet for deg ikke blir ADSL, hvertfall, men kabel-TV (Eller fiber, om dette er tilgjengelig dit du evt flytter). Hør med Canal Digital om de kan sjekke mulighetene for kabel-TV på adressen du flytter til. Har selv god erfaring med Canal Digital, men dette avhenger jo veldig av hvor du bor og hvor ofte Canal Digital har problemer i området Hastighetsmessig vil du hvertfall ha muligheten for 25, 50 eller 100 Mbit. Ser ut som du har en greie på PC, og helt sikkert litt rundt basic nettverk, så da vet du nok også at ADSL sjeldent faller over 16 Mbit. Da er alternativet VDSL dersom du skal trappe over dette. Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 28. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2014 ER ikke gravd der jeg skal flytte, å ville kosta tilsammen 70.000 for å grave bort dit -.- (1k per meter) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå