Velosiraptor7 Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 (endret) Hver dag i dette året har jeg slitt volsomt med at jeg ikke klarer å slutte med å prøve å besvime ved å holde pusten å presse. Dette gir meg hodespreng, men jeg klarer likevel ikke slutte med det. Jeg kontaktet psykiatrien i dag for å få en time for å snakke om dette, men er det verdt å bestille time hos psykiater fordi jeg gjør denne aktiviteten? Jeg klarer ikke stoppe, og dagene er bare en miss når jeg ikke får til å besvime. Endret 7. februar 2014 av Velosiraptor7 Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Ja, det er absolutt noe du burde ta opp med psykiateren din! Lenke til kommentar
Velosiraptor7 Skrevet 7. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2014 Ja, det er absolutt noe du burde ta opp med psykiateren din! Ok. Hvis jeg tar det opp med ham, kan jeg risikere å bli innlagt igjen? Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 (endret) Det er vanskelig å kunne svare på uten å kjenne deg og din situasjon. Det vil vel uansett være bedre å på innlagt enn å skade seg selv med denne aktiviteten. Selv om det stort sett går greit å holde pusten til en besvimer kan det være farlig, og over tid vil det kunne svekke blod-hjerne-barrieren. Det er altså noe du absolutt burde slutte med. Endret 7. februar 2014 av Sentenza Lenke til kommentar
Velosiraptor7 Skrevet 7. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2014 Jeg orker forresten ikke gå på jobb lengre. Jeg vil bare spise snop og chips å se tv. Jeg orker ikke no mer aktiviteter. Snop og chipsspisingen kom etter at jeg begynte på abilify og økte til 80 mg fluoxetin. Lenke til kommentar
Velosiraptor7 Skrevet 7. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2014 Det er vanskelig å kunne svare på uten å kjenne deg og din situasjon. Det vil vel uansett være bedre å på innlagt enn å skade seg selv med denne aktiviteten. Selv om det stort sett går greit å holde pusten til en besvimer kan det være farlig, og over tid vil det kunne svekke blod-hjerne-barrieren. Det er altså noe du absolutt burde slutte med. Ok. Men Jeg klarer ikke slutte med det. Jeg har nå holdt på i 3 år sammenhengende med dette og likevel sier lysten min at jeg må gjøre det. Jeg har ikke lyst men jeg må for å prøve å bli bevisstløs. Lenke til kommentar
Darkbill Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Hvor gammel er du?Har du ikke en mor eller far du kan snakke med om situasjonen din, eller søsken/venner? Lenke til kommentar
Velosiraptor7 Skrevet 7. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2014 Hvor gammel er du? Har du ikke en mor eller far du kan snakke med om situasjonen din, eller søsken/venner? Jeg er 28. Jeg har smakt med mamma om det og hun bryr seg ikke og sier at jeg bare får dø når jeg holder på med sånt tull. Hun har brydd seg før men så gikk det så langt at hun ikke bryr seg lenger. Lenke til kommentar
Darkbill Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Hva med faren din? Er det noe grunn til at du gjør dette, sliter du i livet for eksempel? Lenke til kommentar
Velosiraptor7 Skrevet 7. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2014 Hva med faren din? Er det noe grunn til at du gjør dette, sliter du i livet for eksempel? Stefaren min bryr seg ikke tror jeg. Grunnen til at jeg gjør dette er at jeg vil ha epilepsi. Jeg ønsker å ha epilepsianfall. Lenke til kommentar
Velosiraptor7 Skrevet 7. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2014 Jeg vet forresten ikke om jeg sliter med livet eller ikke. Det jeg tenker stemmer ikke, og jeg tenker mot tankene. Lenke til kommentar
Velosiraptor7 Skrevet 7. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2014 Det er som om jeg leter inni hodet mitt etter lidelser jeg kan ha/få, og så blir jeg giddaløs og lat og liker ikke fremmede. Lenke til kommentar
Darkbill Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Det er nok ikke så mye hjelp vi kan gi deg på et forum, men jeg anbefaler absolutt du tar time hos psykolog og/eller fastlege og forteller om dette. De kan hjelpe deg videre, men vi er dessverre i Norge så det vil mest sannsynlig ta tid. Har du ikke venner eller søsken du kan snakke med om dette? Det er nok mye bedre å snakke med noen du kjenner på ekte om dette, eller noen du kjenner. Lenke til kommentar
Velosiraptor7 Skrevet 7. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2014 Det er nok ikke så mye hjelp vi kan gi deg på et forum, men jeg anbefaler absolutt du tar time hos psykolog og/eller fastlege og forteller om dette. De kan hjelpe deg videre, men vi er dessverre i Norge så det vil mest sannsynlig ta tid. Har du ikke venner eller søsken du kan snakke med om dette? Det er nok mye bedre å snakke med noen du kjenner på ekte om dette, eller noen du kjenner. Ok. Jeg har ingen venner og ingen søsken å snakke med det om. Og personalet der jeg bor bryr seg heller ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå