Hveding Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 (endret) Hei. Første gang jeg recorder med dxtory i RaceRoom Racing Experience. Jeg fikk så lite som 10-15 fps, men hvorfor ? Det er mer enn bare god hardware i pcen til å recorde uten problemer. Har recordet med dxtory i mange nye spill som er langt mer krevende enn dette jeg prøvde nå, å det med alt fra 40-70 fps.. variere en del fra spill til spill osv. Har sjekket om det evt er et eller annet program som fåresaker dette, men alt skal være goood. Tok en "tur" innom Simraceway spillet og recordet med dxtory, 0 problem.. Hmm, hoppet innom BF3 en tur og recordet, 0 problem. Men det virker ut som det kun er dette RaceRoom spiillet.. Håper noen har forslag i hva som kan være galt. Har prøvd å stille ned både oppløsning og grafikken i spillet, men er samme problem. Spiller med alt på full grafikk og full HD med stabil fps på ca 60-70 (har V-sync av). Bruker Lossless codec i dxtory, å har merket av Use Multithreading.MODE er satt til YV12.Ellers recorder jeg med 720p i 30 eller 60 fps utifra hvilket spill det er. Mvh Pat. Endret 7. februar 2014 av Hveding Lenke til kommentar
Mathmus Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 (endret) Hadde det samme problemet med BF3 Men fulgte denne guiden og endret på innstillingene, da ble det fisket. Endret 25. mars 2014 av Mathmus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå