Apehjerne Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Hei! Sitter her med et ASUS A7V333 som helt klart er dødt. En kammerat av meg som kjøpte kortet litt før jul 2002 fra EasyPC.no. Sendte kortet i retur og ville ha nytt, men de tok ikke engang å kikka på pakken før de sendte det tilbake uten så mye som en notis om hvorfor. Ikke svarer de på henvendelser fra kammeraten min eller. Så mitt spørsmål er: Hvor, eller hvem, skal vi kontakte for å få bytta ovedkortet? Å kontakte webshoppen har desverre vist seg å gi null resultat. Kjipt å bruke nesten 2 laken på noe som ikke virker. Takker for svar, og håper noen der ute kan hjelpe PS! Sorry hvis denne er feilpostet! Lenke til kommentar
nåvi Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Lønner seg å lese litt før man sender inn ting... http://www.easypc.no/E/privacy.php Ved reklamasjon må han sende mail til [email protected], for å få ett returnr som legges ved forsendelsen. Lenke til kommentar
Apehjerne Skrevet 8. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2003 Returnr og slikt ble ordna før pakken ble sendt. Null svar fra easypc hverken på mail eller tlf. Så nå sitter vi her med et kort som ikke virker. Lurer på å skrive en mail til ASUS og høre med de om muligheter for å få nytt. Litt oppgitt ove hvor slett behandling enkelte webshop's har overfor kunder. Såfort pengene er betalt hører du aldri mer fra de.. Vel vel, får håpe vi får svar fra ASUS da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå