Varog Kervarec Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Lar deg strømme OL gratis på Internett.I dag starter TV 2s store manndomsprøve Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 På lukket teknologi kun tilgjengelig for en veldig liten andel av klientsystemene som finnes i verden. Jøss så TV2 dreit på draget da de gikk for en ren MS løsning. Lenke til kommentar
sirtommen Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Jeg er enig med du. Men jeg tror det har noe med DRM å gjøre. Silverlight er visst veldig enkelt å implementere med DRM. Når det er sagt så klarer jo andre å lage løsninger, som støtter flere plattformer. 1 Lenke til kommentar
jag007 Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Her er det no jeg ikke skjønner. Jeg har abonert på og sett på innhold fra TV2, på ipad og Mac (med OSX). På iPad brukte jeg Sumo og Sport appene, Krever OL annen type klient for å se på innholdet fra TV2? /Jan Lenke til kommentar
mackanz Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Hittils är Sumoappen en ren tragedi på Android Xperia Z i alla fall. De har ingen som helst skalering som fungerar i appen, och sändningarna är i SD, själv om jag har god 4G. Kan bara tänka mig problemen de kommer ha på herrarnas stafett. Lenke til kommentar
kvakse Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Wow. Jeg har fire Android-enheter (med root, så klart) og fire PC-er med Linux. TV 2 Sumo lar seg ikke spille av på noen av dem! Jeg får vel børste støvet av TV-en og se om jeg har TV 2-kanalene der. Eller, vent. SVT! Da slipper jeg å bli forsøkt hjernevasket hver halvtime. 1 Lenke til kommentar
Yoshi187 Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 (endret) Wow. Jeg har fire Android-enheter (med root, så klart) og fire PC-er med Linux. TV 2 Sumo lar seg ikke spille av på noen av dem! Jeg får vel børste støvet av TV-en og se om jeg har TV 2-kanalene der. Eller, vent. SVT! Da slipper jeg å bli forsøkt hjernevasket hver halvtime. Synd SVT ikke har OL-rettighetene denne gangen Endret 7. februar 2014 av Yoshi187 Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Er vel Viasat som har kjøpt rettighetene i Sverige dessverre. Jeg vurderer NRK Radio eller å streame BBC Two. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Jeg priser meg bare lykkelig for at jeg ikke er i nærheten av å bry meg om OL Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Hittils är Sumoappen en ren tragedi på Android Xperia Z i alla fall. De har ingen som helst skalering som fungerar i appen, och sändningarna är i SD, själv om jag har god 4G. Kan bara tänka mig problemen de kommer ha på herrarnas stafett. Dere svensker får vel ennå større problemer... Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Uff... TV2... Nå vet jeg hvorfor jeg betaler NRK- lisensen. Bare synd NRK ikke har rettighet til alt. Blir ikke det samme uten Bjørn & Post og de andre kommentatorene. Reklamefinansierte møkka-tv2 skal jeg holde meg unna. 1 Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Når man tydeligvis må registrere seg for å bruke tjenesten, pluss at tjenesten ikke er plattform uavhengig tviler jeg på at de vil nærme seg samme seertall som NRK. 1 Lenke til kommentar
baguett Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Wow. Jeg har fire Android-enheter (med root, så klart) og fire PC-er med Linux. TV 2 Sumo lar seg ikke spille av på noen av dem! Jeg får vel børste støvet av TV-en og se om jeg har TV 2-kanalene der. Eller, vent. SVT! Da slipper jeg å bli forsøkt hjernevasket hver halvtime. SVT sender ikke OL i Sverige, har jeg forstått. Men ja latterlig at root'a Android-enheter ikke får brukt Sumo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå