Gå til innhold

Feil i Dell blad, billig 500m?

DFLW

Anbefalte innlegg

Dell har i sitt siste blad (Business okt.) 500m til 9.405kr.

Dette skulle vært inspiron1100, de prøver å lure folk. Om dette er bevisst eller ikke vet en aldri, det jeg lurer på er om det går an å kreve denne maskinen til den prisen. Eller hjemmer de seg bak "forbehold om skrivefeil" :-?

Noen som vet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Går ikke ut ifra at de har gjort dette med vilje. Har lagt merke til det jeg og, regner med at prisen er feil, står en helt annen pris på nettsidene deres.

Du får ta en telefon og si at du bestiller maskina til den prisen, så finner du jo ut om du får deg billig maskin.

K

Lenke til kommentar
Dell har i sitt siste blad (Business okt.) 500m til 9.405kr.

Dette skulle vært inspiron1100, de prøver å lure folk. Om dette er bevisst eller ikke vet en aldri, det jeg lurer på er om det går an å kreve denne maskinen til den prisen. Eller hjemmer de seg bak "forbehold om skrivefeil" :-?

Noen som vet?

Hvordan vet du at det er et forsøk på lureri da? Det kan jo ha vært en feil hos de som leste korrektur, det er fort gjort. Akkurat som å skrive hjemme seg når man mener gjemme seg...

/DD

Lenke til kommentar

Er ikke første gang Dell gjør noe sånt...

I fjor høst (eller tidligere, husker ikke helt nå, men kan finne det ut) så hadde de en annonse på en nettavis med "tilbud" på en bærbar, med bilde av en bærbar maskin og spesifikasjoner under. Når du gikk inn på hjemmesida så du at tilbudet gjaldt en helt annen pc enn den som var avbilda...

Jeg sendte inn annonsen til forbrukerombudet som villedende markedsføring, har brevet fra forbrukerrådet liggende et sted sammen med kopi av brevet forbrukerrådet sendte til Dell.

Seinere den vinteren så jeg det samme gjenta seg to eller tre ganger med andre pc-tilbud... men da gadd jeg ikke å gjøre noe med det.

Sier ikke at de gjør det med vilje...

Men er jo rart det skjer så ofte?

Var nettannonser de "juksa" med da, burde i teorien være vanskeligere å koble feil pc og pris der enn i et papirblad med flere maskiner og tilbud å holde styr på.

Etter dette skjedde så jeg Dell satte opp på hjemmesida si at de tar forbehold om trykkfeil osv. og at ingen priser er bindende før bestilling.

Kan selvfølgelig hende at Dell er veldig uheldig med markedsføringsavdelinga si eller reklamebyrået de bruker...

Eller det kan hende de gjør det med vilje for å lokke folk inn på sida si. Det er umulig å vite. Men når jeg hører ordet Dell, så forbinder jeg det alltid med tvilsom markedsføring.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...