AnonymDiskusjon Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Jeg hørte en gang at det kunne skade ballene å holde igjen spermen som er på vei ut ved å f.eks knipe på urinrøret på undersiden av penis, eller trykke en finger mot penishodet der det kommer ut når man ejakulerer. Er dette sant, eller bare tull på samme måte som at man blir blind av å runke?Til vanlig pleier jeg å la spermen sprute ut som den skal, men det hender noen sjeldne ganger innimellom når jeg runker at jeg er uheldig og kjenner at det kommer til å gå for meg litt tidligere enn jeg hadde planlagt mens jeg ennå ikke har tatt frem papiret, og da pleier jeg noen ganger å knipe rundt penis så jeg slipper å jizze alt sengetøyet. Når jeg etterpå finner frem papiret og slipper taket på penis, så kommer jo litt av den spermen som er under trykk ut, men det kommer ikke like mye som når jeg lar det sprute fritt. Av og til blir jeg også litt øm i ballene etter dette. Kan dette være skadelig, eller er det jeg som tror på julenissen her? Og bare for ordens skyld så er det et seriøst spørsmål, og ikke en trollpost, men dere får tolke det som dere vil Anonymous poster hash: 0c1ab...5dc Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Blå baller er vel vondt? Her er er er et lite innspill i alle fall, regner med at mannfolka vet mer: http://www.side3.no/3148338.html 2 Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Tren opp lukkemuskelen, den samme du bruker når du tisser, en teknikk brukt for lengre varighet på orgasmer og mulighet for flere orgasmer under akten. Blue balls er ikke helt det samme som dette Tvillingsjel, her får du jo rent praktisk en utløsning. Blue balls oppstår hvis man fristes over lengre tid men ikke får det. Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Var det første og beste jeg kom på Prøvde meg på et svar, hehe. Kan jo hende han nekter seg utløsning over tid? Blir kanskje litt søkt konklusjon. Greit å lære litt nye ting også Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Kan ikke tenke meg at det skulle være farlig, da hadde jeg vært skadd i alle fall Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Ladningen havner i urinblæra og kommer ut når du går på dass. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 7. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2014 TS her. Jeg runker I gjennomsnitt kanskje 10 ganger i uka, men dette varierer litt. Sjelden mindre enn 3 ganger i uka.Jeg klarer å holde igjen litt med lukkemusklene, men det er ikke snakk om mer enn kanskje mellom 5 og 7 sekunder før jeg er nødt til å slippe det løs. Når du sier flere orgasmer, mener du da at det er mulig å holde tilbake hele loaden om man trener lukkemusklene nok?Jeg har aldri studert nøyaktig hvordan dette med muskler, urin, sperm og sædceller henger sammen, men tenker jo at hvis spermen ikke kommer ut, så må den jo være et sted likevel. Den går inn i urinblæra altså? Det har jeg aldri tenkt på, men kanskje det er dette som gir den ubehagelige følelsen. Anonymous poster hash: 0c1ab...5dc Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 (endret) Jeg klarer å holde igjen litt med lukkemusklene, men det er ikke snakk om mer enn kanskje mellom 5 og 7 sekunder før jeg er nødt til å slippe det løs. Når du sier flere orgasmer, mener du da at det er mulig å holde tilbake hele loaden om man trener lukkemusklene nok? Helt korrekt, det kreves noen uker med trening. At det går opp i urinblæra ser jeg ikke for meg at er mulig, men skal ikke si det for sikkert. Endret 7. februar 2014 av Vizla Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Tren opp lukkemuskelen, den samme du bruker når du tisser, en teknikk brukt for lengre varighet på orgasmer og mulighet for flere orgasmer under akten. Blue balls er ikke helt det samme som dette Tvillingsjel, her får du jo rent praktisk en utløsning. Blue balls oppstår hvis man fristes over lengre tid men ikke får det. Det kalles også pididymal hypertension og skyldes ofte væske kondisering i " posen", varer ikke så lenge men gjør nok vondt ja. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 7. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2014 Den kan gå opp i urinblæra, det være skadelig og hindre skikkelige utløsninger i fremtiden. http://en.wikipedia.org/wiki/Retrograde_ejaculation http://www.boards.themarriagebed.com/viewtopic.php?f=26&t=54991 Anonymous poster hash: cfa5c...c0e Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Den kan gå opp i urinblæra, det være skadelig og hindre skikkelige utløsninger i fremtiden. Anonymous poster hash: cfa5c...c0e Men tenk nå på alle ekspertene sine svar herinne - som vet ALT! Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Det er vel ingen her inne som kan pårope seg å vite alt. Prøv å høre med en urolog Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 9. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2014 TS herSå det er altså ikke helt heldig å knipe igjen urinrøret med andre ord. Det var det som ante meg, og derfor har jeg alltid passet på at spermen har fri passasje ut. Men er uhellet først ute og man kjenner at man har havnet utenfor kanten og det begynner å gå, så må man jo gjore noe i hastverk.Jeg har aldri fått lekt meg så mye med akkurat det å holde igjen fordi jeg var redd det var skadelig, men kan dette gjøres på en trygg måte? Hvordan er det når man bruker lukkemusklene til å knipe igjen, har det potensielt de samme farene? Jeg kniper jo litt akkurat når det går for meg, men har heller aldri øvd på å prøve å drøye det så lenge som mulig. Jeg har jo også hørt at man kan trykke et sted bak pungen for å unngå å ejakulere, og at dette skal kunne utsette ejakulasjonen, men har aldri testet av samme grunn. Er det noen måte å få sædvæsken til å bli der den var i utgangspunktet uten å risikere å sprekke en blære, slite ut en muskel få sæden til å ende opp steder den ikke bør gå? Anonymous poster hash: 0c1ab...5dc Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Neste gang får du spørre: Har jeg et tvangsmessig forhold til .....? (Mange har, det snakkes bare så lite om det) Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 9. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2014 av nysgjerrighet fra en jente: er det godt når du holder igjen og så slipper opp? blir orgasmen lengre og mer intenst på en måte ? Anonymous poster hash: 06c87...8ea Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Jeg har aldri fått lekt meg så mye med akkurat det å holde igjen fordi jeg var redd det var skadelig, men kan dette gjøres på en trygg måte? Hvordan er det når man bruker lukkemusklene til å knipe igjen, har det potensielt de samme farene? Jeg kniper jo litt akkurat når det går for meg, men har heller aldri øvd på å prøve å drøye det så lenge som mulig. Nei det har ikke den samme faren, veien til blæren er stengt av muskelen. Trening av muskelen heter kegel øvelse hvis jeg husker rett. Simpelt, og kan gjøres hvor som helst. av nysgjerrighet fra en jente: er det godt når du holder igjen og så slipper opp? blir orgasmen lengre og mer intenst på en måte ? Ja! Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 10. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2014 av nysgjerrighet fra en jente: er det godt når du holder igjen og så slipper opp? blir orgasmen lengre og mer intenst på en måte ? Jeg har aldri opplevd dette som godt. Mere som en dårlig orgasme. Anonymous poster hash: 9686c...1a7 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 10. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2014 TS her igjen.Ja, det er det å knipe igjen som gjør det godt og som forlenger orgasmen. Jeg pleier å begynne å knipe rett før jeg kjenner at jeg kommer til å få orgasme, og holder så igjen mens jeg fortsetter å runke slik at orgasmen bygger seg opp mens jeg holder musklene stramme. Men jeg når til slutt et punkt hvor det blir for tungt og vanskelig å holde igjen, og da blir det heller mer ubehagelig enn godt, så jeg pleier å slippe selv litt før "bristepunktet", og synes det er diggest. Det er også litt godt mens jeg ligger der og pumper ut sæden, men der begynner også nedturen på orgasmen.Men det kan jo være at man kan forlenge tiden det er "digg" ved å trene opp musklene slik at man kan holde igjen lengre før det blir ubehagelig. Kan det stemme? Anonymous poster hash: 0c1ab...5dc Lenke til kommentar
V?rbris Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Ja det er meget farlig. Foruten at bare det Hvite vises i øynene, kan man bli blind. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 16. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2014 Den kan gå opp i urinblæra, det være skadelig og hindre skikkelige utløsninger i fremtiden. http://en.wikipedia.org/wiki/Retrograde_ejaculation http://www.boards.themarriagebed.com/viewtopic.php?f=26&t=54991 Anonymous poster hash: cfa5c...c0e Så basert på en wikipediaartikkel du åpenbart ikke forsto innholdet av, og én brukererfaring på forum konkluderer du med at det er farlig? TS: det er overhodet ikke farlig. Anonymous poster hash: c3072...2a4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg