Slashiroth Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Hei har et par Midgard oberon 6.1 monoblokker og lurer på om harman kardon avr 5500 passer fint som forforsterker? Bruker en nad 1000 som forforsterker nå, men vil bytte ut denne pga det ikke er fjernkontroll til den. Lenke til kommentar
Slashiroth Skrevet 9. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2014 Tror dere en nad c162 ville vert bedre enn den nad 1000 jeg bruker nå? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Ville spurt på f.eks avforum eller hifisentralen. Det henger nok en del flere folk med erfaring med monoblokkene dine der. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 NAD C162 vil sikkert fungere bra. En AVR 5500 surround receiver derimot, er vel heller dårlig egnet i et stereoanlegg. Enhver stereo forforsterker bør fungere, det er ingen spesielle krav for å koble sammen en modell forsterker og en annen modell forforsterker. Har forresten Midgard Oberon selv. Lenke til kommentar
Slashiroth Skrevet 9. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2014 Lurer på en annen ting også. Hvordan skal jeg koble opp forforsterkeren til tven min når tven kun har optical audio out, og forforsterkeren min har ikke en slik utgang. Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Da må du ha en DAC med optisk inngang. De koster alt fra nesten ingenting til fryktelig mye.. Lenke til kommentar
Slashiroth Skrevet 9. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2014 Merker du stor forskjell på de billige og de dyre tror du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå