Tryminator Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 (endret) Hei. Noen som vet om det er mulighet å spille assasins creed black flag fra en ekstern harddisk? Visst det går an, blir det tregt? Endret 6. februar 2014 av Tryminator Lenke til kommentar
XE800 Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Jeg har hele Steam-samlinga mi på ekstern harddisk og opplever ingen problemer. Så lenge disken ikke har begrensninger som "vanlige" harddisker ikke har, og den er koblet til en port som er kjapp nok (jeg bruker eSATA) så bør det gå fint. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Ja, jeg har flere av spillene mine, inkl. AC4, på en ekstern hdd, og det kjører uten problemer. USB 3.0 her. Lenke til kommentar
Tryminator Skrevet 7. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2014 USB 3.0 her og. Er det bare å installere på harddisken da? Og er det noe som legger seg på pc'en da? Tenker på saven din og sånt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 (endret) Innstillinger og slikt, havner vel i mine dokumenter, som vanligvis er lokalisert på C-disken, men som du også kan flytte til en hvilken som helst disk. Jeg har mine dokumenter på en annen ekstern-disk. Kan ikke si jeg ser saven min i mappa der, aldri tenkt over hvor den legger seg. Mulig den er lagret i clouden. e: Alternativt ligger den i Uplay-mappa, i en undermappe som heter savegames. Endret 7. februar 2014 av Datasmurf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå