Gjest Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Jeg ønsker å lage proteinbarer så jeg lurer på om noen har noen gode oppskrifter som er enkle! Jeg finner bare oppskrifter der det inneholder masse proteinpulver... Men går det ikke an å lage en proteinrik bar med feks nøtter og slike ting som kan gi deg nok proteiner etter trening. Det er bra å få i seg proteiner etter styrketrening og siden jeg sliter litt med å spise måltider etter trening så syntes jeg en proteinbar eller to er greit å få ned! Men det er så sykt dyrt å hele tiden kjøpe slike du kjøper "en og en" av i butikken Og om jeg bør kjøpe proteinpulver slik at jeg kan få i meg det proteinet jeg trenger etter trening hva bør jeg kjøpe? det er så veldig mange forskjellige ute rundt på nett... Vet ikke helt hva jeg skal gå for da! Lenke til kommentar
RAMBO21331 Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Hei her har du noen oppskrifter http://www.alleoppskrifter.no/s/hjemmelagde-proteinbarer.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå