Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Hvorfor ikke bh de dagene? Er det alltid slik?

Tviler på at hun blir så imponert over at du er forelsket i henne at hun tilbyr å gi bj av den grunn alene.

Anbefaler å ta deg et runk. Døde slektninger snur seg sikkert vekk. Men seriøst: er ikke noe galt i det altså. Du skader ikke noen om du napper deg i løken.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor ikke bh de dagene? Er det alltid slik?

Tviler på at hun blir så imponert over at du er forelsket i henne at hun tilbyr å gi bj av den grunn alene.

Anbefaler å ta deg et runk. Døde slektninger snur seg sikkert vekk. Men seriøst: er ikke noe galt i det altså. Du skader ikke noen om du napper deg i løken.

les det forrige jeg skrev til Macklemore ^^

Anonymous poster hash: 48046...b48

Lenke til kommentar

Nå synes jeg det er mange som roper troll overalt og hele tiden. Det føles som en billig og lettvint løsning og det sporer helt av trådene.

Tråder kan ha ulik alvorsgrad og oppfattes ulikt av ulike. Noen er direkte usannsynlige også, men folk fortjener å tas på alvor og tvilen bør komme folk til gode.

Ikke vær så rask til å rope troll.

Lenke til kommentar

I henhold til retningslinjene §1. Innleggets Innhold, påpekes det at innlegget skal holdes i en høflig og saklig tone. Fokuser på sak, ikke person, og diskuter anstendig. Merk spesielt følgende, flaming og andre former for personangrep og Trolling er forbudt. I henhold til retningslinjene har innlegg blitt slettet fra tråden. Videre brudd på dette kan føre til reaksjoner i form av advarsler og/eller utestengelse fra forumet.

Dette skal som vanlig ikke kommenteres i tråden men kan gjerne tas på https://www.diskusjon.no/index.php?s=b5770b344f75925a57cf672f34bd93db&&app=members&module=messaging&section=send&do=form&preview=1&_from=quickPM&fromMemberID=1713”'>Personlig Melding. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar

Det kan vel forekomme. Stusset litt på det selv. Virker rart å ha faste bh-frie dager ;)

Jeg gjør meg mine tanker, for å si det sånn :)

Det er sant det jeg sier. Hun har disse faste BH dagene.

Tror jeg glemte å nevne at jeg sitter vedsiden av henne i spansktimene, og da har hun en type topp som er løs på siden. Ser hele greia fra siden. :love:

Lenke til kommentar

Det kan vel forekomme. Stusset litt på det selv. Virker rart å ha faste bh-frie dager ;)

Tror jeg glemte å nevne at jeg sitter vedsiden av henne i spansktimene, og da har hun en type topp som er løs på siden. Ser hele greia fra siden. :love:

Et spørsmål av ren nysgjerrighet; Er du religiøs?

Lenke til kommentar

Jeg har aldri hørt om noe slikt før. Noen anelse om hvorfor hun gjør det slik?

ingen anelse.

ingen anelse.

Nope. Men er konfirmert.

ingen anelse.

Nope. Men er konfirmert.

Et spørsmål av ren nysgjerrighet; Er du religiøs?

nei.

Lenke til kommentar

nei.

Er du sikker på det? For det virker som om du har fått noen urovekkende vaner fra religionsundervisning.

Kansje du trenger å ta ett oppgjør med hva du har blitt lært som barn, å slutte å tro på spøkelser er en god start.

## ilpostino har ryddet unødvendig mye quoting og fjernet frekkhet mot andre brukere ##

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar

Er du sikker på det? For det virker som om du har fått noen urovekkende vaner fra religionsundervisning.

Kansje du trenger å ta ett oppgjør med hva du har blitt lært som barn, å slutte å tro på spøkelser er en god start.

1. jeg tror ikke på spøkelser men det er bare en sånn rar tanke jeg har hver gang jeg onanerer.

2. Nei jeg er ikke religiøs, men jeg vet mye om religion fordi jeg har en 6 samfunnsfag + jeg liker å se på dokumentarer.

3. Jeg bare dro for å bli konfirmert fordi muttern og fattern sa jeg må og jeg fikk mye penger for det :)

## sittering av fjernet innlegg fjernet av ilpostino ##

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar

1. jeg tror ikke på spøkelser men det er bare en sånn rar tanke jeg har hver gang jeg onanerer.

2. Nei jeg er ikke religiøs, men jeg vet mye om religion fordi jeg har en 6 samfunnsfag + jeg liker å se på dokumentarer.

3. Jeg bare dro for å bli konfirmert fordi muttern og fattern sa jeg må og jeg fikk mye penger for det :)

En 16-åring som onanerer lite virker å være ganske uvandlig, med unntak av hos de sterkt religiøse hvor de læres opp til at det er en synd.

En ungdom som ønsker og vente med sex til etter ekteskap er også utenfor normen, de fleste unge mennesker jeg kjenner har ingen ønske om ekteskap i det hele tatt, igjen med unntak av sterkt religiøse.

Tanker om ett etterliv(spøkelser) er også vandligvis forbeholdt de religiøse.

Ikke noe galt med å være utenfor normen, men jeg ber deg barfe tenke gjennom om det er noe du virkelig ønsker eller noe du bare har blitt opplært til å tro.

Religion har en evne til å gjøre sexualitet til noe perverst istede for noe naturlig, og når man fjerner alle spor er det lettere å komme fram til løsninger.

## sitering av fjernet innlegg er fjernet av ilpostino ##

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar

Korte og unødvendige innlegg som ikke hører hjemme i tråden er flyttet inn i det sorte hullet til forumet. Vennligst ikke skriv i tråden med mindre det er relevant til trådens tema. Les gjerne retningslinjene §1..

Dette skal som vanlig ikke kommenteres i tråden men kan gjerne tas på https://www.diskusjon.no/index.php?s=b5770b344f75925a57cf672f34bd93db&&app=members&module=messaging&section=send&do=form&preview=1&_from=quickPM&fromMemberID=1713”'>Personlig Melding. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...