Stonemeister Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Det er ikke over før sistemann ikke har sekunder igjen på klokka. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Fy faen dette er for mye. Tidenes norske idrettsutøver i mine øyne! Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Det blir vell ikke noe annet enn gull nå Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Satan hvis han vinner, helt fantastisk. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Han vinner helt garantert Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Kan ikke bli annet enn gull nå ve? Hvem kan ta ifra han gullet isåfall? Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Er vel ingen igjen som kan ta det her fra Ole nå vel?? Lenke til kommentar
slipten Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 (endret) kan ikke tro at Bjørndalen tar gull, hadde aldri trodd dette, men det er vel unt. Vipper vel å Dæhlie av Kongetronen og, ikke værst Endret 8. februar 2014 av slipten Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Dette er fantastisk rørende, og enda bedre etter å ha sett Skiskyterkongen. Når var hans siste V-cup seier? 12. februar 2012. Perfekt timing. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Hadde nesten ikke ventet dette ettersom om Ole bommet, men han greide det! Hvordan i all verden han greide dette er noe annet Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Jeg har ikke fulgt mye med på skiskyting... er det ikke mange år siden han var virkelig god? En som skulle være over the top, ikke en som skulle ta gull i OL 2014? Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Jo, han har slitt veldig dei siste sesongane. Kjempecomeback. Utrulig proff fyr. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 (endret) Det er noen år siden han herja så vilt som han gjorde, men han har stort sett vært blant topp 10, topp 20 i rennene han har deltatt i. Endret 8. februar 2014 av Gurglemuffin Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Er det lov å grine litt nå? Ole Einar var den ene jeg virkelig håpet skulle få et OL-gull, også gjør han det på åpningsdistansen, MED BOM! Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Ikke langt unna fra å grine Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Ingen som fortjener det mer enn Bjønnis! Gratulerer Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Er det lov å grine litt nå? Ole Einar var den ene jeg virkelig håpet skulle få et OL-gull, også gjør han det på åpningsdistansen, MED BOM! Tårekanalene mine har vært fulle siden han gikk i mål... Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Vet du meg hva, nå er til og med jeg sikker på at dette går veien. For en mann. Helt utrolig. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2014 Pappa hadde ikke trua, så han gikk ut med hundene. Kom hjem nå til en telefon av meg. Jeg lo så jævlig da mamma fortalte at pappa var ute. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Faen. Der røk medaljen. :D :D :D :D HERLIG! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå