veluci Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Hei. Går igjennom forsikringene mine, å ser att jeg betaler nesten 800,-/mnd for ulykke og uføre forsikring. Er ikke det ganske mye? Er 25 år. Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Jeg betaler vel 300,- kr mindre for ulykke-/livs-/reise- og sykdomsforsikring. Så ja, jeg ville sagt at det der var mye. Lenke til kommentar
Wisd0m Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Her ser du Tekna's priser hos Gjensidige: https://www.gjensidige.no/privat/kundefordeler/tekna/tekna-personforsikringer#tekna_uforeforsikring Lenke til kommentar
trra Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Kommer jo helt anpå hvor mye du får når du blir uføre, 5000kr kontra 15000kr i mnd er selvsagt dyrere å forsikre. Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Du kan enkelt sjekke forskjellige selskaper og deres vilkår på Finansportalen. Som nevnt er det kanskje forskjell i vilkår som gjør at du betaler så mye for forsikring. Ikke sikkert at du trenger det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå