svenzini Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Hei har Asus a7n8x deluxe hovedkort, oh bruker xp som opprativsys. av og til bruker han noen min på og reboote og slå seg av, noen som vet hva jeg burde gjøre? oppdatere driver til hovedkortet? noen som har en god link til driver? takk Lenke til kommentar
svenzini Skrevet 8. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2003 ikke noen par minutt mner ca 5-10 min Lenke til kommentar
nåvi Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Windowsupdate og nye drivere. Evnt reinstallasjon av OS. Drivere til hovedkortet laster du fra hjemmesiden til Asus: www.asus.com Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 hadde det problemet før. løsningen var å avinstalere alle Logitech driverne. men nå er ikke jeg så sikker på hva du har da :wink: edit: dette gjelder kun avsluttnig ikke oppstart! Lenke til kommentar
hellandes Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Lang oppstart kan bety , maskinen har problemer på nettverket. Den vil prøve å opprette nettverkstilkoblinger og koble til nettverksstasjoner. Fjern enhver netverkstilkobling som ikke er i bruk. Defragmenter hardisk. Feile drivere , kan selvsagt også spille inn , du kan prøve å kjøre systemgjenopprettning , dersom maskinen inntil nylig fungerte greit, og du nå opplever problemer som følge av installasjon av software. Prøv også å tømme windows/temp ,windows/prefetch og midlertidige internettfiler katalogen(e). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå